Avatar billede goulduck Nybegynder
14. maj 2003 - 15:56 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Farve på radio og checkbox

Jeg synes ikke at kunne finde noget info om hvordan man ændre farverne i radio og checkboxes.

Alle de ting jeg har prøvet laver ikke den hvide farve om og de få sider jeg har fundet på nettet, som siger at de har gjort det, virker det ikke med. Testet med IE og Mozilla.

Er der nogen der ved hvordan jeg ændre den hvide farve?
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. maj 2003 - 17:15 #1
Det ændrer vist ikke den hvide, men prøv at se her:
http://www.htmlgoodies.com/beyond/cssforms.html
Avatar billede hmm10 Nybegynder
14. maj 2003 - 18:06 #2
Mig bekendt kan du ikke ændre farverne. Du kan selv indsætte en anden baggrundsfarve og lave en ramme rundt om, meen farverne indeni og de andre kan du ikke ændre..

Mit råd: Lad vær eller lav en fake med javascript. Se evt her:
http://www.grunden.dk/codebase/checkbox/checkbox.html
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. maj 2003 - 21:08 #3
Ok.. det var også lidt det jeg var kommet frem til. Så beholder jeg bare det hvide. Det er ikke fordi det totalt ødelægger mit "design" - den skulle bare ha' været lidt anderledes.

I skal da have et par point for at bekræfte min mistanke, så svar lige. :-)
Avatar billede hmm10 Nybegynder
14. maj 2003 - 23:24 #4
ok ;)
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. maj 2003 - 23:26 #5
åkai