Avatar billede kristiandk Nybegynder
14. maj 2003 - 18:04 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Bedste programmer til Flash

Hvad er egenlidt de bedste programmer til Flash? Hvor kan de hentes?
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 18:05 #1
Hvad mener du med hentes?
Avatar billede thulstrup Nybegynder
14. maj 2003 - 18:06 #2
Du kan hente en 30 dages trail version af Flash MX herfra:
http://www.macromedia.com/software/flash/trial/
Avatar billede Kengun Praktikant
14. maj 2003 - 18:08 #3
og FlashMX er nok et af de bedste ja! Men f.eks. Swish er meget enklere at bruge for nybegyndere.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
14. maj 2003 - 18:09 #4
Der er én! Flash MX...
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. maj 2003 - 18:10 #5
Jeg bruger selv Swish, der kan henter i en prøveversion fra www.swishzone.com
Avatar billede jakwag Nybegynder
14. maj 2003 - 18:11 #6
Hej

Det bedste program til at lave flashfiler med er uden tvivl Flash MX.

Flash filer er næsten altid lavet i det program og derfor hedder de flash filer.

Mange programmer kan efterhånden eksporterer til flash formatet, men de har ikke de samme muligheder for at lave interaktivitet som flash selv.

Adobe har også lavet et program der vist nok er noget tilsvarende flash, men jeg har aldrig prøvet det.

Skal du arbejde med Flash, så brug FLASH MX.

Du kan finde mere om flash på www.macromedia.com.

Programmet kan bl.a. købes her www.contentdepot.dk.
Jeg ved ikke om der er nogle steder man kan hente en gratis/ulovlig version, men på macromedias hjemmeside kan du downloade en 30 dages fuld trial.

: ) Jakob
Avatar billede kristiandk Nybegynder
14. maj 2003 - 19:35 #7
Hmmmm