Avatar billede edvart Nybegynder
21. maj 2003 - 11:29 Der er 7 kommentarer

Hjælp til hjemmeside

Jeg har brug for hjælp til min hjemmeside. vi har fået lavet en ganske flot side, men vi skal nu lægge bl.a. nogle flere informationer på og jeg aner ikke hvordan man gør? jeg har brug for en der kan komme her (gentofte) og lære mig at gøre det selv, er der en eller anden der er frisk til dette??
Avatar billede keysersoze Guru
21. maj 2003 - 11:45 #1
hvilket niveau - hvilke udviklingsværktøjer - pris?

hvad har du i tankerne?
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2003 - 11:59 #2
Ja, hvilke programmer bruger I og hvad havde I i tankerne.
Avatar billede edvart Nybegynder
21. maj 2003 - 12:15 #3
Hej Spacemaninc jeg ved ikke lige hvad det er for programmer, men jeg har efter vejledning fra Tiscali support hentet nogle programmer ned som jeg skulle kunne bruge. Jeg ved bare ikke hvordan man gør, derfor har jeg brug forat dere r en der kan lære mig det, så vi selv senere kan ændre på vores hjemmeside.
Hvis du er interesseret så kan du ringe til mig på tel. 3965 4012
hilsen edvart
Avatar billede 299 Nybegynder
29. maj 2003 - 22:50 #4
hvad er din e-mail adresse?
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 16:10 #5
har du fundet det hjælp du skulle bruge?
Avatar billede ettrups.dk Nybegynder
10. september 2003 - 23:17 #6
Brug Frontpage, dreamweaver, notesblok ;)
Avatar billede ettrups.dk Nybegynder
10. september 2003 - 23:17 #7
Ellers kan jeg godt hjælpe dig med at gøre det