Avatar billede tjuko Novice
21. maj 2003 - 12:12 Der er 2 kommentarer

Meddelse om programfejl i WordPerfect 8

Jeg sidder med et dokument i WordPerfect og får ofte en meddelelse om programfejl.

Når jeg går i logbogen står der:

Printeren Corel Barista kunne ikke initialisere, da der ikke kunne findes en passende Corel Barista-driver.

Det er ganske almindelig tekstbehandling, jeg sidder med, så jeg fatter ikke, hvorfor progrmmet pludselig begynder at fedte rundt med print via en barister-driver.

Barista-mappen er installeret.

Er der nogen, der ved, hvad der foregår???

Jeg har oplevet det før i andre dokumenter, som jeg modtager fra andre.
Avatar billede nuuvi Nybegynder
30. juni 2003 - 23:46 #1
Prøv og se hvad der står i koderne? Et eller andet mystisk???
Avatar billede tjuko Novice
01. juli 2003 - 08:33 #2
Jeg har endevendt enhver kode, der er at opdrive, uden at finde underlige ting.