Avatar billede perhenriksen Nybegynder
27. maj 2003 - 15:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

McAfee Virusscan 4.5.1 med SP1

Har netop installeret Virusscan 4.5.1 med SP1 på nogle NT4.0 maskiner. I virusscan consolen kan man schedulere Upgrades (SuperDat installation).

Mit problem opstår når SuperDat´en ligger på et netværks-drev, så fejler Upgraden med følgende fejl;
"Unable to connect to specified site(S)"

Hvis SuperDat ligger lokalt er der ingen problemer.
Problemet er først opstået efter installation af SP1.

Nogen der kan hjælpe.... ??

Jeg er ved at få fingerne i firmaets Grant-nummeret til McAfee, men det lader vente på sig... Og jeg har snart stress :(
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. maj 2003 - 17:39 #1
Jeg mener at du skal have noget management software for at kunne dette lokalt på dit net, det har vi i hvert tilfælde i den koncern jeg er ansat i og det virker uden problemer
Avatar billede perhenriksen Nybegynder
28. maj 2003 - 14:35 #2
Det er ikke nødvendigt at have management software. Det er først et problem der opståer efter installation af SP1 til Virusscan 4.5.1.

Hvis jeg ikke ligger SP1 på, er der en masse clienter der går i Blue-Screen :(

Dejligt at køre NT4.0 - Arghhh !!
Avatar billede perhenriksen Nybegynder
12. juni 2003 - 14:16 #3
Og opgaven lukkes....