Avatar billede heyho Nybegynder
29. maj 2003 - 11:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

simpelt? PHP-system

Jeg skal til at lave en personlig side, hvor jeg kan vise diverse ting frem som jeg har til salg. Selve siden skal have en login-funktion der giver adgang til at tilføje/redigere nyheder, og tilføje billeder til et "galleri" hvor billederne selv tilpasser sig en given størrelse. Mit spørgsmål er om man ikke kan hente et sådant script eller evt. få det af en herinde. Jeg er sikker på at det ikke er ret svært at lave, men jeg kan desværre slet ikke et eneste ord PHP. Det ville også være optimalt at der er en forklaring med, det gør intet om den er på dansk eller engelsk.
Jeg håber det er noget i har svar på =)
Avatar billede heyho Nybegynder
29. maj 2003 - 11:31 #1
Det skal lige siges at der også skal kunne tilføjes tekst til billederne, som type, telefonnummer, pris osv.
Avatar billede fangel Nybegynder
29. maj 2003 - 11:34 #2
Avatar billede heyho Nybegynder
29. maj 2003 - 11:46 #3
Ja men nu er det jo ikke siden jeg skal have, kun scriptet. Det var bare en forespørgsel, da en af brugerne muligvis har det liggende, og måske havde lyst/mulighed for at smide det til mig.Jeg skal selv til at lære PHP, men lige pt. har jeg ikke den fornødne tid desværre, så jeg håbede såmænd bare på at der var en venlig sjæl der ville hjælpe.
Avatar billede razersedge Nybegynder
29. maj 2003 - 11:53 #4
Desværre lidt for stort til jeg vil give dig en løsning for points - Hvis du er interesseret i at betale for det kan du kontakte mig på jensen@lite.dk ...
Avatar billede heyho Nybegynder
03. november 2003 - 02:25 #5
nm