Avatar billede 299 Nybegynder
01. juni 2003 - 20:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

http://alija.1go.dk

Hej

Jeg har lavet http://alija.1go.dk
Og vil godt have nogen Kommentar til den
Og måske ligt hjælp hvis i synes at det skal gøres mere smart!
Avatar billede rdc Nybegynder
01. juni 2003 - 21:00 #1
Jeg synes at den er meget enkelt opbygget, det er fedt med menuen. Jeg er ikke så vild med baggrundsfarven.

Ellers fint nok..
Avatar billede 299 Nybegynder
01. juni 2003 - 21:02 #2
hvad kan jeg gøre bedre?
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2003 - 21:12 #3
Menuen "Bedste tilbud" - Find den bedste tilbud skal være Find det bedste tilbud.
Hvad menes med: ALIJA en Nygtige hjemmeside

Igen Bedste tilbud siden, du har 3 links pr kategori til det samme, det virker forvirrende du kan nøjes med 1 link.

Designet kan jeg godt lide, det er roligt uden en masse "diller daller" så jeg får ikke ondt i øjnene af at kigge på det :-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. juni 2003 - 21:55 #4
Du burde del menu og indhold op, enten med frames eller iframes.
Så menuen ikke hele tiden skal loade på ny.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2003 - 21:57 #5
Jeg synes ikke der skal frames på. Det virker fint uden, men det er jo en smagssans :-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. juni 2003 - 22:01 #6
hmmm det er sa irriterende at menuen skal loade hver gang man trykker på et link. Det kan da kun blive bedre af at putte det ind i frames.
Jeg kan ikke se hvordan det er en "smagssag"
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2003 - 22:12 #7
Nogle foretrækker frames andre gør ikke, det er da en smagssag.
Det er nemmere at kode uden frames da man ikke skal huske hvilken frame hvad nu skal vises i.
Avatar billede 299 Nybegynder
02. juni 2003 - 14:32 #8
hvad er iframes
Avatar billede doggy82 Praktikant
02. juni 2003 - 16:23 #9
Inner frames
Avatar billede 299 Nybegynder
02. juni 2003 - 16:47 #10
hvordan deler jeg den op i frames?
Avatar billede 299 Nybegynder
15. juni 2003 - 07:57 #11
lukker!
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2003 - 14:57 #12
Hmm, du beder om kommentarer til din side, det får du og så lukker du bare og tager pointene selv, det er IKKE pænt!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. juni 2003 - 14:59 #13
299 >> Opret venligst et nyt spørgsmål, så du kan få fordelt de point. Der findes ikke rigtige og forkerte svar ved site vurderinger