Avatar billede keil Nybegynder
02. juni 2003 - 16:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan benyttes eksperten ?

Jeg har forgæves ledt efter en vejledning i hvordan man benytter Eksperten.
Hvordan man opretter spørgsmål.
Hvordan man tildeler point.
Hvordan man sletter et spørgsmål

Det vil jeg foreslå man får lavet
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juni 2003 - 16:19 #1
Avatar billede keil Nybegynder
02. juni 2003 - 16:27 #2
Den har jeg også fundet på et tidligere spørgsmål oi eksperten, men hvorfor er den ikke på ekspertens side ?
Avatar billede skaw Nybegynder
02. juni 2003 - 16:42 #3
godt forslag har brugt experten uden rigtig at vide reglerne en anden bruger
satte den op for mig og sa svar alt det du har lyst ?
Avatar billede eagleeye Praktikant
02. juni 2003 - 17:03 #4
skaw>> Reglerne findes skal på eksperten http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Men almendelig FAQ omkring brug af eksperten findes dessvære ikke på eksperten men hendigvis har nogle brugere sat sig ned skrevet en omfattene FAQ som kan findes på den side nanoq linker til.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2003 - 20:34 #5
http://www.eksperten.dk/fremtid.phtml - der ER en FAQ på vej :)
Avatar billede keil Nybegynder
03. juni 2003 - 13:11 #6
Det er jo fint det er på vej. Så jeg lukker
Avatar billede matz Nybegynder
20. juni 2003 - 01:44 #7
ehh ok lol, at eksperten ikke har en faq. Det er sgu lidt for lavt ;)