Avatar billede netsarc Nybegynder
04. juni 2003 - 13:20 Der er 5 kommentarer

Efter noget tid, gå tilbage til startside

Jeg skal sætte en PC til offentlig rådighed, den skal primært kunne bruges til at se en bestemt hjemme side.. Men også kunne surfe rundt på andre. Jeg ville gerne at den efter x antal minutters inaktivitet ville returnere til min startside. Er det muligt? Og hvordan?
Avatar billede repsak Nybegynder
07. juni 2003 - 16:03 #1
I IE redirectes vha. javascript eller lign. Så En løsning kunne måske være noget med at lave en side i frames. F.eks. 2 rækker. Den ene række er 0% og den anden 100%. I den med 0 % bør du kunne lægge et javascript som genindlæser originalsiden efter x antal minutter. Bemærk dog at det skal være efter x antal minutters inaktivitet således at brugeren ikke afbrydes midt i at surfe. Så du skal måske prøve at spørge i javascript forumet.
Forståeligt?
Avatar billede netsarc Nybegynder
10. juni 2003 - 10:54 #2
Det løser ikke problemet. Hvad nu hvis folk lukker exploreren?
Det skal være en fool-proof løsning. Hvor det ender med at KUN 1 explorer vindue er åben og maximeret og den står på home/standard siden..
Avatar billede repsak Nybegynder
10. juni 2003 - 11:10 #3
Hvis du vil have at windows selv skal lukke alle instanser af IExplorer undtagen én som så skal maximeres og redirecte til speciel side, så må du vist smørge ærmerne op og progge det selv, for det du vil have kan ikke lade sig gøre...
Avatar billede netsarc Nybegynder
10. juni 2003 - 13:14 #4
Arh, comeon mand.. Der MÅ da findes noget software der er lavet til at kunne den simple ting..
Avatar billede podata Nybegynder
18. december 2003 - 13:59 #5
Er der noget af det her du kan bruge ?

http://www.supportweb.dk/support/vis_tip.asp?id=295