Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. juni 2003 - 16:40 Der er 16 kommentarer og
7 løsninger

starthotel.dk

Så er der kommet nyt webdesign på www.starthotel.dk

Hvad synes du?

Vi har forsøgt at gøre den lidt "hyggelig" eller "venlig" i sit udtryk.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
04. juni 2003 - 16:46 #1
Første ting der springer mig i øjnene og irriterer en lille smule - Prisen.. Den farve er efter min mening malplaceret....

Jeg kunne desuden godt tænke mig at den sorte kant, som er på fanebladet, går hele vejen om den hvide box... Men igen.. Bare min mening...

Ellers synes jeg faktisk i har fået lavet jer en ganske "rar" side der... Den er mere rolig og overskuelig i forhold til den gamle....

-Anders
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. juni 2003 - 16:53 #2
a-torsten> Vi prøver at lege lidt med pris-farven :)
Avatar billede mjl Nybegynder
04. juni 2003 - 17:00 #3
Hmmm kr. 7.- pr. måned - hvordan kan man lave det så billigt? Det ligner vel ikke StarTour eller sådan?

Ellers total flot side...!!!
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
04. juni 2003 - 17:00 #4
hmm... skay folt side... behagelige farver...

Jeg syntes i skulle lave den store pris en mørk blå ( marineblå )
og så syntes jeg menuen er ganske træls.. den lukker alt for hurtigt. Ellers syntes jeg bare den er flot... kan være jeg kommer med lidt flere kommentarer senere
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
04. juni 2003 - 17:02 #5
jo.. forresten jeg syntes der skal være en kant der hvor menuen slutter... så man ved hvor langt musen må rykke...jeg syntes heller ikke at lys grå baggrund og hvid tekst passer sammen
Avatar billede a-torsten Nybegynder
04. juni 2003 - 17:11 #6
Har lige sendt jer nogle spørgsmål for at komme ind og se den del af siden... glæder mig allerede til at få svar tilbage ;o)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. juni 2003 - 17:19 #7
Siden ser fin ud, pæn og overskuelig - men rent informationsmæssigt mangler der visse ting.
Fx. vedr. et windows hotel - hvilke komponenter er tilgængelige, hvilke andre database muligheder er der end access? Dækker mb sql over ms sql?
Avatar billede soreno Praktikant
04. juni 2003 - 17:20 #8
Det ser forfærdeligt ud i Mozilla.
Menuen er broken.

Links er forkerte - der vises ikke en anderledes cursor når musen er ovre links.

Screenshot:
http://www.soreno.dk/temp/starthotel.png
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. juni 2003 - 17:22 #9
soreno> we know, og vi har pt. ikke tid til at gøre noget ved det.

pelkjaer> Det kigger vi lige på.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
04. juni 2003 - 17:25 #10
Så fik jeg svar tilbage... meget forvirende... Spørger på starthotel.dk og får svar fra web10.dk ;o)

-Anders
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. juni 2003 - 17:40 #11
Siden er meget enkel og overskuelig

Det virker lidt som om siden består af en masse enkelte dele, og ikke som en helhed.
Topbanner, menu, boks1, domæne check, boks2 - alt samme forskellige elementer, som efter min mening slet ikke smelter sammen på siden
Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. juni 2003 - 17:51 #12
Nu kan det godt være det bare er mig der ikke følger med i udviklingen mén ligner det ikke ret meget
www.web10.dk
design mæssigt?

Jeg kan godt lide opstillingen samt farverne. De "blender" ret godt og så er det jo et kønt lille hotel i toppen af siden.

Efter min mening så er det da en del mere friskt og flot end det gamle starthotel (http://old.starthotel.dk).

Når man klikker på menuen "information" så dukker der lige neden under en op der også hedder "information". Dette kunne måske godt ændres lidt...

En anden ting, plejer der ikke at stå "Hvem er vi?" på de fleste sider?
Kunne måske være rart :)

Lagde lige mærke til at jeres faq ligner ret meget www.web10.dk , eller omvendt ;) men ... hmm
er det dét samme firma der står bag eller er det bare mig der er rundt på gulvet?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
04. juni 2003 - 17:52 #13
manic... tror jeg.... Som jeg skrev tidligere oprettede jeg et spørgsmål hos starthotels support og fik svar tilbage fra web10 :0)

-Anders
Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. juni 2003 - 17:54 #14
a-tors> ja det så jeg godt mén en forklaring ville måske være passende hvorfor? :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. juni 2003 - 17:56 #15
Vi hoster også web10. Der er lige et par ting der som skal rettes :)
Avatar billede elkrog Nybegynder
04. juni 2003 - 17:58 #16
Jeg kan rigtig godt lide at man kan logge ud, før man er logget ind :))
Avatar billede mjl Nybegynder
04. juni 2003 - 18:35 #17
Hmmm kr. 7.- pr. måned - hvordan kan man lave det så billigt? Det ligner vel ikke StarTour eller sådan?

Ellers total flot side...!!!
Avatar billede resist Nybegynder
04. juni 2003 - 20:22 #18
Du spørger om det designmæssige, men jeg kan ikke lade være. Der er nogle grammatiske fejl i teksten på sitet: www.starthotel.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
05. juni 2003 - 06:57 #19
mjl> Starthotel.dk har kostet 7,- pr. måned siden Oktober 2002, så ikke nogen nyhed der. Det er klart der skal køres volume til den pris.
Avatar billede ohmish Nybegynder
07. juni 2003 - 07:21 #20
Tillad mig at sige: i mine øjne er det lidt dårlig stil at lave flere sider med forskellige navne, men samme bagmænd og stort set samme indhold.

I burde holde jer til www.web10.dk og lægge al fokus på kun den.. se dét er en flot side, og navnet ka man efterhånden huske af en eller anden grund. Spil på én hurtig hest istedet for at forsøge at ½-gardere jer på markedet.
Avatar billede ohmish Nybegynder
07. juni 2003 - 07:43 #21
mht. designet, så synes jeg det er ok. men den turkise baggrund øverst er så lækker... det virker lidt som om siden består af 3 seperate dele.. en top, en menu og et tekstafsnit. og disse 3 dele hænger ikke helt sammen som de f.eks gør på www.web10.dk. men helt ok side ellers! :)
Avatar billede ohmish Nybegynder
07. juni 2003 - 07:46 #22
hov.. " den turkise baggrund øverst er IKKE så lækker "
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
07. juni 2003 - 11:16 #23
Så fik I alle lidt point :)

ohmish> Jeg er enig mht til 1 hest. Dog er starthotel.dk den ældste af web10 og starthotel. Web10 sælger også 3 gange så mange hoteller som starthotel (baseret på sidste uges tal), men det betyder samtidig at starthotel også sælger mange hoteller og har derfor sin berettigelse.