Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 12:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

UNIX - adminstrator søges

Vi mangler en ekstra person der har forstand på UNIX (FreeBSD)

Der er tale om et fritidsjob (studenterjob), og lønnen vil være 5000,- pr. måned.

Du _skal_ være bosiddende i Århus så vi kan mødes når der er behov for det, eller der fysisk skal arbejdes på en server. Men du kan arbejde hjemmefra det meste af tiden, hvis du ser det som en fordel.

Dit job vil bestå i at rette fejl på vores servere. Det er typisk opsætningsfejl, vores system har genereret. Du får udstukket opgaverne af en anden UNIX-administrator indtil du kan arbejde mere selvstændigt og til du er kendt med systemet.

Det drejer sig primært om teknisk support til kunder fra:

www.web10.dk
www.starthotel.dk
www.serverhosting.dk

PS. Kendskab til Windows er en fordel.

Skriv til henrik@talkactive.net
Avatar billede mfalck Praktikant
06. juni 2003 - 14:36 #1
æv - i kan ikke bruge folk remote.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 14:39 #2
Jeg har ikke hørt fra nogen fra Århus endnu, så det bliver måske aktuelt.
Avatar billede mfalck Praktikant
06. juni 2003 - 14:42 #3
ok - jeg venter lige med at sende en mail så.
Avatar billede mfalck Praktikant
06. juni 2003 - 15:54 #4
hvornår er der start og hvormange timer regner i med at man skal bruge på det ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. juni 2003 - 16:04 #5
mfalck, start hurtigst muligt, omregnet vil timelønnen være ca. 150,- i timen. Du kan lige skrive til os, så kan jeg ringe til dig.
Avatar billede donwang Nybegynder
06. juni 2003 - 16:21 #6
Startfirma, jeg har sendt en mail til dig. ang. jespersen.se...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
15. juni 2003 - 10:37 #7
Han er fundet