Avatar billede mmbbpp Nybegynder
09. juni 2003 - 11:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

brænder "glemmer" sange

Hej
Jeg har en brænder (wee), Men den virker ik. problemet er at når jeg brænder en lyd cd er det altid de sidste 5-9 numre der ik virker! der er ik fordi jeg fylder for meget på (tror jeg) for på en cd jeg lige har brændt var der kun at minut for meget! og de sidste fem numre virker ik!
vad skal jeg gøre?

ps: jeg bruger nero
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
09. juni 2003 - 11:46 #1
Du får ingen fejlmeddelselse ?
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
09. juni 2003 - 11:47 #2
nej
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 11:47 #3
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
09. juni 2003 - 11:54 #4
Har du prøvet at brænde en cd, hvor det tidsmæssigt er plads nok til sangene ?
Når du laver en audio-cd i Nero, har du en tidsramme forneden, der viser grænsen for både 75 mb og 80 mb cd'er
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 11:55 #5
Havde samme problem og det var simpelthen fordi jeg havde overskredet cd'en plads. Vær ligeledes sikker på alle sange er intakte for havde oz en del bøvl med den sprang sange over med fejl på
Avatar billede ztuff Nybegynder
09. juni 2003 - 12:00 #6
lsskaarup>> Tvivler på, der bliver lavet cd'er med en kapacitet 75 og 80 mb... ;) Du mener vel 74 og 80 minutter, ik?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
09. juni 2003 - 12:04 #7
ztuff--> selvfølgelig, mundvandet... øh jeg mener tankerne var vist hurtigere end fingerne der ;-)

Men min pointe er stadig at prøve så der er plads nok, og så skal sangene, som lrd skriver, også være i orden.
Avatar billede ztuff Nybegynder
09. juni 2003 - 12:17 #8
He he... :D

Tror også, mmbbpp, at du skal lade være med at lægge mere musik på cd'erne end der er plads til...
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
10. juni 2003 - 12:15 #9
mmbbpp--> har du prøvet igen ?
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
14. juni 2003 - 16:52 #10
nej ik ennu, er lige kommet hjem fra en uge på lejr!
Avatar billede lrd Nybegynder
28. juni 2003 - 13:53 #11
Feedback ville være nice her!!