Hvilket grafikkort er det rigtige at købe inden for rimelighedens grænser? Har kigget på følgende Ennyah Ti4200 m. 128MD DDR / FX5200-serien m. 128 MD DDR / ATI Radeon 9600 PRO
sidstnævnte er maks.-prisen
Hvad vil give mest mulig ydelse, på den "begrænsede" CPU? Og hvordan med hensyn til at FX5200 "skulle" være hurtigere end Ti4200 på Directx9, men langsommere på DirectX8
det kommer an på hvad den skal bruges til din cpu er nu ikke så langsom enda ,de fleste der har en hurtigere har ikke brug for det ,da det kun er i opstarten de får fordel af det ,så en hurtigere er kun et luksus eller prale fordel
Den skal kunne klare Battlefield 1942, Counterstrike, Need for speed, o.lign. Og så til alm. windowsbrug, men det er jo primært spillene der vil sætte kravene :D
Har selv lige haft samme "problemstilling". Jeg har samme bundkort og valgte et Radeon 9500 PRO, da dette kort har slået Radeon 9600 PRO i alle de test jeg har læst. Og så er 9500 PRO endda billigere end 9600 PRO (Ihvertfald hos Computercity). Jeg mener dog at 9500 PRO er dyrest iflg. EDBpriser.dk. Jeg kunne mærke stor forskel i Need For Speed. Overvejer også at opgradere samme bundkort til et der understøtter AGPx8 (fåes for ca. kr. 1.000,00) for det mener jeg ikke det du har gør.
og her kan man jo også se at Geforce 4 Ti 4200 ligger ret tæt på Radeon 9500 Pro selvom at kortet er ca. 700 kroner dyrere...dog er Radeon 9500 Pro DirectX 9.0 kompatibelt, hvilket Geforce kortet ikke er!
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.