Avatar billede dnw Nybegynder
01. juli 2003 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"slowdowns" i Raven Shield grundet Radeon GFX kort?!

Når jeg spiller Raven Shield så forekommer der sådan nogle "slowdows"... Det er somom at computeren reagerer lidt langsommere på musens bevægelser, som skaber et dårligt feal. Jeg gik derefter ind under advanced osv. og ændrede lidt på nogle af de der settings. Jeg har ingen anelse om, hva det var jeg gjorde. Men, nu kører det egentlig okay.. Bortset fra at det lagger en smule når jeg skyder når jeg spiller online... Eller, skuddet kommer med det samme, men lyden er en smule forsinket??

Jeg vil bare gerne ha at det skal køre optimalt og ville ønske at der var nogen der kunne hjælpe mig dermed?? Og nej, der er ikke noget galt med min computer, min ping ligger på omkring 30-40 stykker og mine specs står forneden.. Jeg vil kun ha feedback fra folk som ved hva de snakker om... På forhånd tak!!

ASUS P4C800 Deluxe
Intel P4-C 2,8GHz
ATI Radeon 9700 Pro
2 x 256 MB Kingston HyperX CL 2
Maxtor Diamond Plus 9 120 GB
Creative Audigy Player Lydkort

Det var det hele tror jeg, please help..
Avatar billede kirus Praktikant
01. juli 2003 - 22:17 #1
Prøv at downloade den sidste patch til spillet, det fleste udvikler laver performance optimeringer i sådan nogen patches.

Har du andre programmer kørende i baggrunden?
Kig evtl. i taskmanagern for finde "forstyrrende" programmer.

Skriv lige om det har løst problemet.
Avatar billede dnw Nybegynder
02. juli 2003 - 01:50 #2
Jeg har fundet ud af at det er FSAA der er den skyldige på mit Radeon 9700 Pro kort, jeg har slået den fra inde under advanced settings for grafikkortet og nu kører det upåklageligt. Men der er stadigvæk den sædvanlige "trigger lag" som UBI lover at få ordnet i den længe ventede 1.4 patch.
Avatar billede kirus Praktikant
02. juli 2003 - 14:43 #3
nå så må du nok heller lukke themaet :)
Avatar billede dnw Nybegynder
03. juli 2003 - 02:13 #4
yup