Grafikkort konflikt med Windows XP
Hej,Har et lille problem (eller rettere stort problem !!) med mit nye Redeon 9500 PRO grafikkort. Tror at dette kort crasher min maskine. Har nu opgraderet til WIN-XP, men Windows siger at min Windows version og skærmkort har konflikt (ikke understøtter hinanden) ???? Nogle forslag til problemløsning ??? Har lige formateret hele hardisken og installeret Win-XP (jeg kan dog heller ikke bruge standby knappen ved lukning af Win-XP ???)
