Avatar billede lars_r Nybegynder
11. juli 2003 - 10:38 Der er 5 kommentarer

Vurdering af www.kvizzen.dk

Så har Kvizzen.dk (www.kvizzen.dk) fået nyt design. Nogle kommentarer? Forslag til forbedringer?
Avatar billede jpvj Nybegynder
11. juli 2003 - 10:42 #1
Hmmm... lydene stammer vist fra Windows.. Mon ikke de er copyrightede?

JP
Avatar billede alivedk Nybegynder
11. juli 2003 - 10:54 #2
Kan ikke li farverne.. og siden er ikke compt. med mac :=)
Avatar billede exp Juniormester
11. juli 2003 - 11:06 #3
Hvorfor får man de samme spørgsmål flere gange?
Avatar billede serverservice Praktikant
11. juli 2003 - 13:54 #4
Kan godt lide farverne. Afbalancerede selvom det er gult.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
14. juli 2003 - 20:07 #5
;) den er godt nok gul din side

som exp har påpeget er det ikke pokkers smart at man får det samme sp mere end en gang

hvorfor åbne et nyt vindue når man klikker på "foreslå spørgsmål" og "bag kvissen" ?
Var en bedre ide at åbne et nyt vindue når man klikker på dit reklamebanner i stedet for, da brugeren jo her forlader din side ;)

Ved godt det er en quiz-side, men savner en lille intro.