Avatar billede dupont18 Nybegynder
12. juli 2003 - 10:27 Der er 9 kommentarer

vurder dette site

hejsa

jeg er ved at lave en fanclub for en landsholdspiller...så jeg vil gerne lig ha jer til at vurdere dette site.

Det skal lige siges at den LANGTFRA er færdig. så i ska ik tage jer af at der stadig er links der ikke er fjernet osv. DET ER KUN DESIGNET/FARVERNE OSV I SKAL VURDERE...
Avatar billede mat Nybegynder
12. juli 2003 - 10:28 #1
link?
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2003 - 10:30 #2
heh
Avatar billede dupont18 Nybegynder
12. juli 2003 - 10:45 #3
UPZ. nok en go ide;-) kommer her..... http://www.niclas-jensen.h4f.dk :)
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
12. juli 2003 - 10:51 #4
Din side ligner frygteligt meget denne her: http://www.unique.1go.dk/

Det er vel ikke dig der har lavet dem begge? Præcis samme stil.
Avatar billede mat Nybegynder
12. juli 2003 - 10:54 #5
Her er mine umiddelbare kritikpunkter:

Siden virker en kende mørk.

Menuen holder ikke med de tableborders.

Midtercentreret tekst er ikke særligt letlæseligt eller kønt.

Jeg synes ikke at navnet i banneret skal stå bag det "ternede" grafik - og så synes jeg fonten er lidt for tegneserieagtig. Og jeg forstår ikke hvad den grå kant i toppen af banneret gør godt for?

..ellers synes jeg kompositionen er ok, omend set mange mange gange før (men det behøver jo ikke være en dårlig ting)

Håber du kan bruge det til noget.

mvh mat
Avatar billede rangerbs Nybegynder
12. juli 2003 - 14:07 #6
hmm.. er du 2 personer?

http://www.eksperten.dk/spm/374427
Det banner lavede jeg til dennis18 :D

mvh Ranger
Ps: hvis det nu er dig kunne jeg da godt tænke mig nogle point, nu hvor i bruger det?
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
12. juli 2003 - 15:22 #7
Uhm, eller 3? :-)

Eller har du kopieret layoutet?

http://www.eksperten.dk/spm/356308
Avatar billede mat Nybegynder
13. juli 2003 - 11:53 #8
arh dammit, hvorfor svarer jeg inden jeg tjekker profil?

dupont18 > AT lukke spørgsmål.
Avatar billede kboysen Nybegynder
13. juli 2003 - 12:45 #9
Er man lidt skitzofren :-)))