Avatar billede martinsk Nybegynder
14. juli 2003 - 14:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

passer det sammen

Jeg har lige nogle spørgsmål!!

passer denne bundkort med pc3200/drr400 ram og kan den også have agp4x??

Bunkortet:

  Soltek SL-85ERV2 ATX
CPU: Intel Pentium4 1.6-2.8GHz+
CPU: Socket 478
Chip: VIA P4X400A
FSB: 400/533MHz
Slots: 6PCI / 1AGP x8 / AC97 Audio / 6 x USB2.0
IDE: 4-Ultra DMA/133
SCSI: None
Ram: 3 x 184-pins DDR RAM
Cache: On Chip
Warranty: 2 Years
Producent varekode: SL-85ERV2

Jeg har et gammelt Mycom kabinet og en intel celeron processor på 2,1! Hvis det nu blev sat sammen....ville det så passe sammen???
Avatar billede turbox Nybegynder
14. juli 2003 - 14:39 #1
det burde det gøre ja, denhar da både understøttelese af pr3200 rem og AGP x4, men efter hva jeg lige kan finde om den inde på shg.dk, så kan den kun tage en 2000MHz Celeron, men det er højt sansynligt at der bare skal en bios upgrade til, problemet ligger lidt i dit kabinet, for hvis du skal have det board, så skal du bruge P4 AUX stik fra strømforsyningen, så tjek lige den ende ;-)

MVH. TurboX
Avatar billede martinsk Nybegynder
14. juli 2003 - 14:42 #2
jep, den har P4 AUX!!! Så det skulle gerne kunne køre??
Avatar billede turbox Nybegynder
14. juli 2003 - 14:43 #3
jepper ;-)
Avatar billede martinsk Nybegynder
14. juli 2003 - 14:49 #4
kan du anbefale mig nogle ram?? kinsdom eller samsung...eller???
Avatar billede jpvj Nybegynder
14. juli 2003 - 14:51 #5
Samsung går for at være det bedste.

Kingston har jo to serier: Value og øøøh "Høj kvalitet" (kan ikke huske hvad de hedder). Mange tror, at bare der står Kingston på, så er alt godt. Kingston Value er absolut ikke dårligt, men ...
Avatar billede turbox Nybegynder
14. juli 2003 - 14:54 #6
kører selv med samsung, men Corsair er bestemt oxo geniale, det er de to jeg vil anbefale...
Avatar billede martinsk Nybegynder
14. juli 2003 - 14:55 #7
ok...mange tak
Avatar billede martinsk Nybegynder
14. juli 2003 - 14:55 #8
hvordan lukker jeg nu spørgsmålet??
Avatar billede turbox Nybegynder
14. juli 2003 - 18:38 #9
fordeler point og siger accepter svar...
Avatar billede turbox Nybegynder
14. juli 2003 - 18:42 #10
har nu ellers ikke de store problemer med det da.......
er i tvivl, så prøv denne kode ;-)

<html>

<head>
  <title>Velkommen til TurboX`ets verden</title>
</head>
  <frameset onLoad="java script:popup()" rows="*,1" framespacing="0" border="0" frameborder="NO">
  <frame src="http://home20.inet.tele.dk/turbox/" name="www.skumlerkongen.tk" scrolling="auto" noresize>
  </frameset>
<body bgcolor="#000000">

</body>

</html>