Avatar billede tinepingvin Nybegynder
14. juli 2003 - 16:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

WarFTPd -brugere online script.

hej eksperter

-er der nogen der kender en stump php eller noget der gør mig i stand til at se hvem der er online på min FTP-server?

-jeg bruger warftpd.
Avatar billede detox Nybegynder
14. juli 2003 - 19:00 #1
Jeg kender ikke WarFTPd, men har den ikke så'n en funktion indbygget?
Avatar billede 2-maz Nybegynder
14. juli 2003 - 20:14 #2
som detox siger kan du tjekke om der ikke er sådan en funktion, og så se om du kan udfører den i fx. `cd testdir` ...
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
14. juli 2003 - 23:12 #3
hmm. det ser ud til at man kan connecte til en ODBC eller noget. er jeg på rette spor der?
Avatar billede martinbk Nybegynder
14. juli 2003 - 23:35 #4
http://dk.php.net/odbc og læs lidt doc om WarFTPd
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
14. juli 2003 - 23:45 #5
jeg har læst doc på warftpd. jeg har endda fundet et .sql script som skulle genere de nødvendige tabeller i min db. -jeg er bare ikke sikker på det giver mig den funktionalitet jeg ønsker mig.. kunne godt være bange for at det er beregnet til man kan oprette nye brugere gennem php.. -der må da være nogen som har prøvet det...
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
14. juli 2003 - 23:45 #6
jeg ved forresten heller ikke helt hvordan jeg indlæser en .sql fil ind i min db...
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
14. juli 2003 - 23:48 #7
hmm. det kunne godt være jeg skulle oprette spørgsmålet i SQL kategorien istedet. og så npår jeg har fået det til at virke, vende tilbage..
Avatar billede detox Nybegynder
15. juli 2003 - 15:00 #8
Brug PhpMyAdmin, så er det let at indlæse en sql fil.
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
03. august 2003 - 21:24 #9
sql´en er idnlæst nu.. men warftp kan ikke connecte til data kilden skriver den.. er der ikk nogen der kan forklare mig lidt om ODBC ?`
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
27. oktober 2003 - 08:16 #10
opgiver.
har dog snakket med jarle aase som har lavet WarFTPd, han siger det er muligt, men kunne ikke give en walkthrough...

jeg har skiftet til debian med en proftpd, der er bedre mulighed for at lave dette script.