Avatar billede le_bon Nybegynder
17. juli 2003 - 14:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

15 nemme points!

Hola!

Når jeg åbner en .inc-fil i Dreamweaver kan den kun vise koden og ikke  "design view". - Jeg vil gerne se "design view"!!! Er der en der har løsningen?

Mvh. Lebon
Avatar billede 2-maz Nybegynder
17. juli 2003 - 14:41 #1
Avatar billede exp Juniormester
17. juli 2003 - 14:46 #2
prøv at kalde den .inc.php istedet (dette er også mere sikkert...)
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. juli 2003 - 14:57 #3
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. juli 2003 - 14:58 #4
exp: Your the Man! Tak for hjælpen, smid lige et svar, så er der points!
Mvh. Lebon
Avatar billede exp Juniormester
17. juli 2003 - 15:06 #5
Oki :-)

Vil så også i samme åndedrag henvise til det link 2-maz lægger... skriv en ordentlig titel, så er der flere der hjælper (læs teksten på siden)

Mht. sikkerheden i includes, så er det en MEGET dum idé at kalde sine filer for .inc - hvis du fx har skjult en række brugernavne og passwords eller hvad ved jeg i dem, og en bruger så lige tilfældigvis kender stien til filen, så kan han/hun se indholdet. Kalder du filerne for .php til sidst, parses de, og med lidt snilde kan HELE indholdet så skjules for nysgerrige brugere.
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. juli 2003 - 15:25 #6
Ja, jeg ved godt at du har ret, 2-maz, jeg blev bare lige lidt indebrændt et kort øjeblik....sorry!

Lebon
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. juli 2003 - 15:26 #7
Tak for tippet, exp!
Avatar billede exp Juniormester
17. juli 2003 - 15:27 #8
Det var så lidt :-)