Avatar billede mmbbpp Nybegynder
17. juli 2003 - 16:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

simpelt dj program?

Hejsa
jeg har brug for et program til afspilning af mp3er, jeg har selvfølgelig prøvet alle de "normale" fx: winamp, musicmatch osv.
Det jeg mangler i disse ellers gode programmer er at jeg kan trykker på en sang og så få det til at crosfade til den sang, Lige med det samme. jeg ved godt at winamp kan, men det er først når sngen er færdig. det skal fungere ligesom det gør i Media Jukebox, men det kan jeg ik bruge det er en trail. Det skal derfor også være et program UDEN begrænsninger og ratis (helst).

MvH.
  MMBBPP
Avatar billede mmbbpp Nybegynder
17. juli 2003 - 16:38 #1
jeg har også prøvet traktor Dj, men der skal jeg manuelt med musen flytte 2 crosfgadere, det lydder ring...
Avatar billede chalde Seniormester
17. juli 2003 - 17:29 #2
Winamp kan godt fade mellem sange, også midt i. Bruger det selv lige nu.
bruger winamp 2.91
gå ind i output -> Directsound output -> Fading kan du selv vælge længden.
Det kan være det er fordi du har brugt winamp3.
winamp 2.91: http://classic.winamp.com/