Avatar billede faetterfoto Praktikant
18. juli 2003 - 06:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fremstilling af logo

Jeg har en hjemmeside som jeg ´gerne vil have et logo til, men jeg er ikke lige en ørn til at tegne sådan et. Jeg håber at der er en der kan lave sådan et logo som jeg dels kan bruge på hjemmeside og mit visitkort. Jeg har en hjemmeside om de billeder jeg har taget som amatørfotograf, og adressen er http://medlem.jubii.dk/fotoshop
Avatar billede kop Nybegynder
18. juli 2003 - 10:15 #1
jeg vil da gerne lave et logo til dig men du må hoste op med nogle flere points først
Avatar billede faetterfoto Praktikant
18. juli 2003 - 23:24 #2
Så kop, nu er der flere point.
Avatar billede kop Nybegynder
20. juli 2003 - 22:09 #3
jeg er Igang
Avatar billede matz Nybegynder
20. juli 2003 - 22:22 #4
hvilken str. skal dit logo være i ?
Avatar billede faetterfoto Praktikant
20. juli 2003 - 23:15 #5
Til matz: Det ved jeg ikke rigtig, men det skal være muligt at ændre str. i fotoshop uden at det bliver utydligt at se på.
Avatar billede faetterfoto Praktikant
22. juli 2003 - 01:19 #6
Hej Kop. Det ser ikke ud til at der kommer fler løsninger, så jeg vil gerne have at du skriver et svar til mig så du kan få din point.
Avatar billede kop Nybegynder
22. juli 2003 - 13:18 #7
Fed øse du har der
Avatar billede kop Nybegynder
22. juli 2003 - 16:28 #8
flot side du har
Avatar billede kop Nybegynder
24. juli 2003 - 09:07 #9
flot side du har
Avatar billede Kengun Praktikant
24. juli 2003 - 14:09 #10
jeg kan ik riktig se at der er kommet nogen løsning i det hele!
Avatar billede Kengun Praktikant
24. juli 2003 - 14:13 #11
Kop har da ik lavet noget, så hvorfor skal han så have points?
Avatar billede eagleeye Praktikant
24. juli 2003 - 19:52 #12
faetter72 og kop>>Det må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelig på eksperten. Det står i reglerne http://www.eksperten.dk/regler.phtml 2.1.12:
Det er ikke tilladt at tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

Så der skal vises en løsning her ellers kan der ikke gives point for det.

ealgeeye / CoAdmin
Avatar billede kop Nybegynder
24. juli 2003 - 20:45 #13
http://www.tlgrafik.dk/mob/b  her kan det ses.