Avatar billede m25 Nybegynder
21. juli 2003 - 10:13 Der er 3 kommentarer

Skærmen går på standby - Radeon 9500 PRO

Hej,

Jeg har et problem med min computer efter at have erhvervet mig et Radeon 9500 PRO grafikkort. Efter at PC'en har været tændt et stykke tid (ca. 1 time eller 2) så går skærmen i stand-by og bliver sort. PC'en er stadigvæk tændt. Jeg bruger WIN-XP og har hentet den nyeste driver CATALYST 7.90.

Når jeg sætter mit gamle Geforce 2 kort i er der ingen problemer.

Er Radeon kortet defekt ???
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2003 - 10:18 #1
Prøv at trykke: Kontrol panel -> power options.
Her kan du selv styre hvornår dit forskellige hardware skal gå på StandBy
Avatar billede jpvj Nybegynder
21. juli 2003 - 10:19 #2
Test med en anden skærm. Hvis den også går i standby, så har du et problem med dit skærmkort.

Dette skal du så teste i en anden maskine, for at finde ud af, om det er en konsekvent fejl, eller den kun opstår på din maskine...
Avatar billede m25 Nybegynder
21. juli 2003 - 10:22 #3
Prøver at skifte skærm i aften og vender tilbage i morgen. Jeg har dog tidligere haft problem med windows og skærmdriveren, men den fejl kom ikke op sidste gang.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester