Avatar billede martinsk Nybegynder
06. august 2003 - 20:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

harddisk starte ikke med kabel

når jeg sætter kablet fra bundkortet til harddisken og starter, køre den ikke, men så hvis jeg piller kablet fra, køre den...har jeg gjordt noget forkert?? eller retter sagt hvad har jeg gjordt forkert???
Avatar billede tgk89 Nybegynder
06. august 2003 - 20:21 #1
prøv at vende kablet 180 grader
Avatar billede serverservice Praktikant
06. august 2003 - 20:38 #2
Ja sørg for at de vender samme vej der hvor der er hak midtpå og kontroller dine jumpersettings.
http://www.mkdata.dk/pctutor/hardware/modul5b4.htm
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
06. august 2003 - 21:34 #3
ja. prøv det tgk89 og dannyboyd siger, hvis det heller ikke virker, så prøv og se om den er aktiveret i bios'en.
for hvis den ikke er aktiveret, virker den jo ikke.
Avatar billede peet-49 Novice
06. august 2003 - 21:40 #4
Tjek jumper.
Avatar billede serverservice Praktikant
07. august 2003 - 13:33 #5
Det var vist et svar før