Avatar billede pollas Nybegynder
01. september 1999 - 15:25 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Remote Interface

Er der nogen, der kender til gode metoder eller tutorials hertil mht. at designe interface i stil med små fjernbetjeninger o.lign.

Generelt design af interfaces har også interesse - altså textures, knapper, rundinger osv.
Avatar billede snowball Novice
01. september 1999 - 15:33 #1
Du kan prøve her:

http://www.andyart.com/

Snowball
Avatar billede websharx Nybegynder
01. september 1999 - 16:49 #2
Avatar billede guru Nybegynder
01. september 1999 - 16:51 #3
Køb WoW book til Photoshop (jeg tror GAD etc har den). Den dækker alle den slags effekter. 5.0 er ikke ude endnu, men hvis du er helt blank, er der rigtig meget at lære fra 4.0 versionen.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
01. september 1999 - 17:01 #4
Hejsa Pollas.

Her har du en toturial der forklarer dig de grundlæggende teknikker:

http://www.webpedia.com/webpedia/tutorials/321/1/

M.V.H.

Oscar Eg Gensmann
MsM Productions
Avatar billede pollas Nybegynder
01. september 1999 - 17:40 #5
Jeg takker for svarene. Jeg vil egentlig helst give websharx pointene, da jeg har tjekket de to andre tidligere (det kunne jeg jo selvfølgelig have skrevet...)
Avatar billede lazze Nybegynder
03. september 1999 - 20:24 #6
Hvad med at scanne en remote og så lege med path og channels?
Det kunne være fedt måske at scanne et billed af en og så lægge image maps ove på?
Avatar billede pollas Nybegynder
03. september 1999 - 20:46 #7
Tak for de gode forslag. Jeg har haft stor fornøjelse med eyeball og designsbymark.com, som hermed er anbefalet til andre interface-fetischister. Pointene er nu ligeligt fordelt til de to svar.