Avatar billede 1739 Nybegynder
09. august 2003 - 17:22 Der er 4 kommentarer

PopUps dræber explorer

Kører TDC ADSL 512 down med modem og router her i DK.
I Frankrig ADSL 512 down, men kun med modem.
Når jeg kommer hjem til DK sker der meget ofte det, at sites med popups får Internet Explorer 6.0 til at vise en fejlmeddelelse, som jeg enten kan sende til Microsoft eller undlade at sende. I begge tilfælde ender det med, at IE går ned. Fejlmeddelelsens tekniske specifikation er alenlang, og jeg kan ikke kopiere den. MS's site for fejl siger, at de ikke kan give oplysninger om problemet.
Når jeg så logger ind på popup sitet næste gang, er der ingen problemer.
Hvad skal jeg gøre for at blive slippe for denne ekstra log ind.
Avatar billede suspekt Nybegynder
17. november 2003 - 03:51 #1
har du prøvet en pop-up blocker?
Avatar billede 1739 Nybegynder
17. november 2003 - 12:51 #2
Ja, det har jeg prøvet, men talrige sites bruger nu ret nødvendige pop ups, og de bliver også udelukket af de blockers, jeg har prøvet
Avatar billede suspekt Nybegynder
17. november 2003 - 17:26 #3
du kan inde på download.com hente et lille program som hedder pop up stopper, når du så trykker på et link, som åbner et pop up windue som du skal se, holder du bare først shift inde og så trykker på linket så bliver vinduet åbnet men pop up stopperen kører stadigvæk. jeg håber du kan bruge det.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 17:31 #4
Prøv evt. at download xp-antispy her:

http://www.cleverfun.de/html/xpantispy.html (engelsk version - lidt nede på siden)

Med den kan du deaktivere fejlmeddelser som sendes til Microsoft - det er alligevel intet værd - man kan aldrig/sjældent finde nogen begrundelse til problemet.
Kombinér det med en pop-up-stopper som suspekt skriver..