Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 18:35 Der er 4 kommentarer

Et af de hadet spørgsmål om spil. Army Ope.

hehe kan jo ligeså godt selv sige det :-)

Hvordan for man ens honor til at stige i Army ope?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
14. august 2003 - 22:04 #1
du skal bare spille på de officielle servere, undgå team killing(roe), og skyde nogle fjender, så kommer det af sig selv...kill assists gælder også, bare klø på, det kommer...en god bane at få honor i er f.eks. radio tower, som er pænt stor, og nem at gemme sig i:-)

wil/
Avatar billede lrd Nybegynder
15. august 2003 - 08:17 #2
Herligt...Min honor er på 6 og de griner af mig *LOOL*

Skal man selv logge ind på sin personel jacket inden man joiner et spil eller er det ligemeget
Avatar billede lrd Nybegynder
15. august 2003 - 13:56 #3
Honor stiger når du når enten 500 eller 1000 point samt når du gennem føre missionerne! Hvordan passer det med det du siger?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
24. september 2003 - 15:55 #4
det passer da meget godt, du får jo points for at skyde fjender osv, og jo bedre honor du har, jo flere points skal du samle sammen for at få en bedre honor... capiche?