Avatar billede congame Nybegynder
15. august 2003 - 11:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logger af automatisk

Jeg har 3 bruger i xp, nej tit min computer til at stå og downloade natten over, men efter at jeg har formateret, logger xp automatisk ud af min profil og stopper derved downloads'ne. Hvad gør jeg
Avatar billede lrd Nybegynder
15. august 2003 - 11:21 #1
du er jo kendt for at æde dine point seæv så håber folk tænker sig om inden de yder dig hjælp!
Avatar billede congame Nybegynder
15. august 2003 - 11:52 #2
Det vil jeg nødig ha hængende på mig, jeg giver kun point hvis jeg får et svar jeg kan bruge til noget, ligesom så mange andre jo også gør.
Så når folk kommer med relevant svar så får de også point ;)
Avatar billede lalledenby Nybegynder
15. august 2003 - 19:04 #3
gå ind hvor du sætter pauseskærm til... lige under eksemplet, er det en "checkbox" hvor der står, "show logon screen"... Det betyder at når den går fra pauseskærm igen, går den derud :)
Avatar billede kraka Nybegynder
16. august 2003 - 21:24 #4
Det er forkert svar lalledenby. Ved pauseskærm kører programmerne videre. Næh du skal gå ind computeradministration, lokal sikkerhedspolitik og check lokale politikker og tildeling af brugerrettigheder samt sikkerhedspolitikker
Avatar billede congame Nybegynder
17. august 2003 - 13:21 #5
Det er lalledenby der får point, da jeg efter at have gjort som han sagde er sluppet af med mit problem.

Kraka >> Du skriver faktisk ikke hvad man skal gøre, bare at man skal kigge.

Men point til lalledenby
Avatar billede kraka Nybegynder
17. august 2003 - 23:23 #6
Jeg havde travlt, der er en option hvor man kan sætte hvor lang tid der skal gå før en bruger bliver logget af. I XP kører programmer videre selvom maskinen går i pauseskærm, og så er det ligegyldigt om man har sat den til at vise logonskærmen eller ej. Du kan også skifte bruger og lade programmer køre videre. Men det er jo dig der bestemmer, og du tog jo ikke pointene selv :-).