Avatar billede troels_holm Nybegynder
15. august 2003 - 12:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logitech Internet SE og itouch-taster

Mine taster på mit Logitech Internet navigator SE (som er tilsluttet via USB), som fx volume op og ned, næste skæring, forrige skæring og mute, har virket siden jeg fik det. Pludselig virker de ikke. Hvad kan jeg stille op? Det er meget irriterende at vide at man har tasterne, men ikke kan benytte dem. Jeg har også et andet Logitech tastatur, men det er bare trådløst og har også samme "genvejstaster", kan det have nogen betydning??
Vil blive rigtig glad for et svar
Avatar billede viciodk Praktikant
15. august 2003 - 12:27 #1
Du kan jo prøve at hente driveren igen:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=1796&contentid=6015&countryid=4&languageid=15

Og så kan du i dette konfigurationsprogram indstille knapperne til diverse actions:
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouchcf.exe
Avatar billede lrd Nybegynder
15. august 2003 - 12:48 #2
Nej ville ikke som dig bruge de drivere fra logitech. Har samme keyboard, og de drivere fucker mit sys op!

Lad xp hvis du har det selv finde de driver du skal bruge
Avatar billede viciodk Praktikant
15. august 2003 - 12:58 #3
Hm, jeg har ingen problemer med de drivere, men det kan jo være forskelligt fra computer til computer.
lrd -> Hvilke problemer forårsager de drivere hos dig?
Avatar billede lrd Nybegynder
15. august 2003 - 13:36 #4
Gjorde min pc ustabil og gav tiltider BSD. Ved at Logitech ikke har ry for at lave stabile drivere. Har oz optisk mus fra dem
Avatar billede troels_holm Nybegynder
18. august 2003 - 12:25 #5
Har installationscd til det og prøvet at geninstallere det, men intet ændrede på det. Mit internet virker ikke i øjeblikket så at finde en driver bliver nok et problem. Ville det hjælpe at afinstallere alt der hedder Logitech og så geninstallere?
Avatar billede viciodk Praktikant
19. august 2003 - 03:12 #6
Det skal jeg ikke kunne sige. Special-knapperne på mit Logitech iTouch Internet Keyboard virker så vidt jeg husker ikke med Microsofts drivere, men kun med dem man kan få fra Logitech. Men du kan da godt prøve at gøre som du selv foreslår. Det bør ikke kunne skade noget.
Avatar billede troels_holm Nybegynder
22. august 2003 - 21:44 #7
Jeg har fået det til at virke. Af-Installerede alt med Logitech og installerede det samme igen bagefter. OG så virkede det. Dejligt.
Avatar billede okir Nybegynder
26. august 2003 - 18:31 #8
Jeg har lige et extra tips - det lyder måske underligt, men jeg løste samme problem (%skæring frem/tilbage play/pause og stop) ved at lukke itouch programmet og derefter trykke på media knappen, hvorefter den starter windows mediaplayer - der brugte jeg så itouch funktionerne... derefter genstartede jeg itouch og så virkede alle mine taster i Winamp 3 igen igen... Håber tipset kan bruges eller afprøves !!