Avatar billede anders-s Nybegynder
15. august 2003 - 14:44 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Hvad vil i købe??

Har spurgt om det før, men fik ikke nogle ordetlige svar.

Hva ville i købe:o)????

CPU: AMD Athlon XP 2400+ 1
CPU-KOELER: cpu-køler Socket A til 2600+/2133Mhz 1
BUNDKORT: ECS K7SOM Socket A microATX 1
CD-ROM: 52x MSI IDE Bulk 1
DISKETTE-DREV: Diskettedrev 3.5 1
GRAFIKKORT: SIS 64 MB (Onboard-Shared RAM) 1
HARDDISK-IDE: 80 GB Maxtor 5400rpm  1
KABINET: Microtower ATX 300 Watt 1
LYDKORT: 16Bit Lydkort (Onboard) 1
NETVAERK: 10/100Mbit Net (Onboard) 1
MUS: Cycon Mouse m/Scroll Grå PS2 1
RAM-DDR-184PINS: 512 MB DDR 184 Pins PC2700 1
TASTATUR: Windows tastatur
Pris: 3499,-

eller:

CPU: AMD Barton 2500+ 1
CPU-KOELER: cpu-køler Socket A op til 3200+ 1
BUNDKORT: ASRock K7S8X Socket A 1
CD-ROM: 52x MSI IDE Bulk 1
DISKETTE-DREV: Diskettedrev 3.5 1
GRAFIKKORT: GeForce 2 MX400 64 MB RAM m/TV-Out 1
HARDDISK-IDE: 80,0 GB Maxtor 7200rpm Fluid 1
KABINET: Microtower ATX 300 Watt 1
LYDKORT: 16Bit Lydkort (Onboard) 1
NETVAERK: 10/100Mbit Net (Onboard) 1
RAM-DDR-184PINS: 512 MB DDR 184 Pins PC2700 1
MUS: Cycon Mouse m/Scroll Grå PS2
Pris: 3699,-

hva siger i noget bedre til prisen?????
Avatar billede nordjysk Nybegynder
15. august 2003 - 14:47 #1
tror ikke siden er beregnet til salg. But anyway jeg gad ikke engang eje noget af det gamle bra du reklamerer for der, det er jo JUNK!
Avatar billede runeevers Nybegynder
15. august 2003 - 14:51 #2
nordjysk > Anders beder om råd i forbindelse med køb af ny computer, og har selv opstillet to mulige købsemner. Hvis ikke du har noget konkret at kommentere til de fremlagte forslag, eller forsag til noget bedre, så var det måske bedst helt at undlade at kommentere.
Avatar billede grunken Nybegynder
15. august 2003 - 14:51 #3
nordjydsk, prøv lige at "læs" spørgsmålet!

Hvis vi taler den lowbudget-klasse, så ryger mit bud på nr. 2 for et lidt bedre grafikkort samt cpu
Avatar billede nordjysk Nybegynder
15. august 2003 - 14:53 #4
runeevers og grunken hvad med at i to narhoveder bare lukke røven evt.  (bare et forslag) og runeevers specielt di dit "svar" hjælper du ham ikke engang selv, du har mere travlt med hvad jeg gør, og ikke gør, få dig dog et liv din sørgelige lille ensomme stakkels skabning
Avatar billede anders-s Nybegynder
15. august 2003 - 14:54 #5
ja. tag rent ud sagt at hold din kæft. Jeg spørger hva  i vil vælge??
Avatar billede nordjysk Nybegynder
15. august 2003 - 14:55 #6
nordjysk > Anders beder om råd i forbindelse med køb af ny computer, og har selv opstillet to mulige købsemner. Hvis ikke du har noget konkret at kommentere til de fremlagte forslag, eller forsag til noget bedre, så var det måske bedst helt at undlade at kommentere.

Som du selv skriver intet konkret at kommentere til de fremlagte forslag, eller forslag til noget bedre, så var det bedst at undlade kommentere...LOL kig da på dig selv FREAK!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. august 2003 - 14:56 #7
få styr på jeres sprog eller I blir anmeldt!!
Avatar billede anders-s Nybegynder
15. august 2003 - 14:56 #8
jeg spørger og så kommer du og flaber her. og provokere. skal du anmeldes??
Avatar billede nordjysk Nybegynder
15. august 2003 - 14:57 #9
nej  uuuuhh.. i må ikke anmelde mig...LOOOOOOOOOOOOOOOOOL nej da for et par paphoveder.......I blir anmeldt...LOL DA
Avatar billede nordjysk Nybegynder
15. august 2003 - 14:59 #10
wow.... gutter...helt seriøst...jeg er meget tæt på at skide i mine bukser...plz plz...jeg be`r anmeld mig ikke...undskyld undskyl,,,*snøft* så skal jeg til at oprette en ny acc. og det tager ihverfald ½minut.....sryyyyyyyyy...i får 1000kr hvis i lader være...plz plz plz
Avatar billede grunken Nybegynder
15. august 2003 - 14:59 #11
*Gaaaab*
Avatar billede lrd Nybegynder
15. august 2003 - 15:01 #12
*GAAAAB*
Avatar billede anders-s Nybegynder
15. august 2003 - 15:01 #13
Hvor gammel er du pattebarn...?? du er vist ik ret meget mere end 10 år.
Avatar billede runeevers Nybegynder
15. august 2003 - 15:02 #14
nordjysk > Helt ærligt, vil du ikke være flink at tage dig sammen. Du fremstår så ueftertænksom og umoden som det er fysiologisk muligt, og det kan da på ingen måde være i din interesse, da det eneste du opnår er at fremstå - givetvis begrundet af virkeligheden - som en komplet tåbe.
Avatar billede driis Nybegynder
15. august 2003 - 15:02 #15
Du skal helt klart vælge maskine 2 selvom den er 200 kr. dyrere, begrundelsen er:

1) Hurtigere processor, 2500+ fremfor 2400+
2) Bundkortet er af et efter min mening bedre mærke (og fullsize fremfor microATX)
3) Bedre lydkort. GeForce 2 MX 400 er godt nok ikke særlig godt i.f.t. dagens standard, men SIS kortet er langsommere, og bruger Shared RAM - det er langsommere, og 64 af dine 512 MB går til grafik RAM.
4) Hurtigere HD, 7200 rpm fremfor 5400 rpm

Håber du kan bruge det til noget :-)
Avatar billede nordjysk Nybegynder
15. august 2003 - 15:05 #16
Måske opfører jeg mig umodent, men glem ikke, den indre dreng skal aaaaldrig undertrykkes, ter mig som et barn på 10...hmm..måske..men så siger det sgu mere om jer, i lader jer åbenbart genere af et barn på 10, i er jo voksne FFS! i burde da kunne ignorere en dreng på 10 ikk sandt. og runeevers tsk tsk din stakkel jeg håber du en dag møder din indre dreng og lader ham komme frem og "lege" "dille" det er meget befriende så længe der er tale om harmløse drillerier..FFS er der nogen der er kommet til skade???? OMFG!
Avatar billede driis Nybegynder
15. august 2003 - 15:05 #17
(ps. Det nemmeste er at ignorere brugere som nordjysk - så undgår man en masse spam i sine spørgsmål - selvom de udtalelser han kommer med selvfølgelig er fuldstændig uacceptable (efter min mening) i et forum som dette).
Avatar billede anders-s Nybegynder
15. august 2003 - 15:06 #18
ok. mange tak. Det var et ordentlig svar, til at forstå. :o)
Avatar billede runeevers Nybegynder
15. august 2003 - 15:13 #19
nordjysk > Det er meget tænkeligt at dit ego ikke fungerer, hvis ikke du jævnligt skaber dig åndssvagt ud over det sædvanlige, for derved at opnå en så tilstrækkelig mængde opmærksomhed, at du ikke behøver at erkende at du dybest set er en bedrøvelig eksistens med en betænksomhed på reptil niveau.

Men igen, så lad overvej venligst om ikke det vil være smartest snart at stoppe dit massive flow af ligegyldigheder, da det er dybt skæmmende for vedkommende der har oprettet spørgsmålet.
Avatar billede anders-s Nybegynder
15. august 2003 - 15:17 #20
tak til dig runeevers. Nordjysk har vist har sig lidt af et problem, men han har jo også kun været bruger i 2 dage. Men tag dig nu sammen og få et liv. Selvom du måske er halv gammel.
Avatar billede runeevers Nybegynder
15. august 2003 - 15:21 #21
>Men tag dig nu sammen og få et liv. Selvom du måske er halv gammel.

Mig?

I bekræftende fald, så har jeg skam et liv, og endda et ret så effektivt ét af slagsen.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. august 2003 - 15:33 #22
nordjysk deaktiveres.
Avatar billede anders-s Nybegynder
15. august 2003 - 15:45 #23
nej. jeg talte til nordjysk fjolset. tak for dine gode kommentarer, nu er han deaktiveret. haha. dejligt
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. august 2003 - 15:51 #24
godt at se hurtig action fra coadmin :)