Avatar billede rolf.w Nybegynder
15. august 2003 - 21:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet via Mobilen

Jeg har en T310 og et kabel til pc'en via usb.
jeg har installeret driveren til mobilen, men hvordan ringer jeg på til nettet..?

jeg har telia  m. GPRS
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. august 2003 - 22:11 #1
Avatar billede gangster2003 Nybegynder
15. august 2003 - 22:18 #2
du skal sætte dit kabel i usb port-2 ellers virker det ikke...
Avatar billede rolf.w Nybegynder
15. august 2003 - 23:05 #3
hvilken "Bookmark" er internet opsætningen under...???
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. august 2003 - 23:22 #4
køre du xp så er det ..vis alle forbindelser og derfra kan du lave en guide
Avatar billede nanonissen Nybegynder
16. september 2003 - 21:54 #5
Du skal installere telefonen som modem,og oprette en opkalds profil og her er der så nogle indstillinger som du har fået af din udbyder så som opkaldsnummer, ip angangspunkt og hvad der nu er af andre ting
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. november 2003 - 23:09 #6
har du fået en "konto"..??
hvad er der sket siden..?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester