fejl under kørslen
jeg har et problem med min explorerDen er ofte begyndt at sige:
"Der opstod en fejl under kørslen" Linie 24 (fx) Fejl: et objekt var ventet. JA/Nej"
Siger man nej kører det fint videre, siger man ja kommer man ud i en debugger, der til sidst giver en fejlmelding...
Er der nogen, der kan sige, hvad der sker??
