Avatar billede goldeneye Nybegynder
16. august 2003 - 15:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelse i Navision C5 Light: Kladden er ibrug

Når jeg vil bogføre kommer programmet med fejlen: Kladden er i brug

Det skyldes sikkert at computeren frøs og måtte genstartes på en ikke autoriseret måde.

Hvordan løser jeg problemet så jeg kan komme til at bogføre igen ??
Avatar billede sputnik2 Nybegynder
16. august 2003 - 15:15 #1
Kan du slet ikke åbne kladde ?
Kan du se om der er en kladde åben?
Avatar billede leif Seniormester
16. august 2003 - 16:09 #2
Hvis du ikke kan komme ind i en klade fordi den er i brug skal du gå i Finans -> Tilpasning -> Kladdenavne (Kladder) -> og åbne den enkelte kladde.
Avatar billede nilfri Nybegynder
16. august 2003 - 17:16 #3
leif har helt ret, så bare for at skære helt ud i pap (hvis du ikke har prøvet det før, og det tyder spø jo ikke på :o)
0)  Gå ind i Kladdenavne som beskrevet ovenfor
1)  Du skal nu finde linien med det pågældende kladdenavn (Fx. navn = Dagligt)
2)  I den linie skal du ændre feltet Adgang til Åben
Avatar billede dma Nybegynder
06. september 2003 - 18:37 #4
Det er et fuldt dækkende svar - hvad med at lukke og give point???
Avatar billede nilfri Nybegynder
30. oktober 2003 - 14:09 #5
Lukketid?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester