Avatar billede lgj Nybegynder
22. august 2003 - 12:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udvidelse af dynamisk disk(system partition)

Hej,

Jeg har kvajet mig i forbindelse med oprettelse af system partitionen på vores server.

På en 8GB disk har jeg oprettet en partition på 2G.

Findes der et værktøj til udvidelse af denne partition?
Avatar billede kim Nybegynder
22. august 2003 - 12:06 #1
Nej jeg har selv haft problemet der er ingen vej tilbage
Avatar billede r.falken Nybegynder
22. august 2003 - 17:29 #2
Hvis den eneste udvej er at slette det hele og du ikke har løst til det kan du eventuelt bruge disk management til mounte en partition til et dir. F.eks. start i fejlsikret tilstand og rename program files til programold og så lave en ny program files og mount en 50gb eller hvad du har på det nye dir. Så mover du bare alle filer over i program files igen så burde det være løst. Men husk at tag en backup for jeg har ikke personlig prøvet at lave det stunt :)
Avatar billede lgj Nybegynder
25. august 2003 - 08:26 #3
Brug Norton ghost. Fantastisk værktøj. *suk*.