Avatar billede bbl2061 Nybegynder
27. august 2003 - 11:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Winmail.dat

Hvorfor får visse modtagere af mine mails en "Winmail.dat" fil vedhæftet når det er et Word-dokument jeg sender..???

Jeg har været ude for det et par gange nu, men kan ikke rigtig finde noget historik i det......

Håber på et kvalificeret svar, da jeg er ved at løbe tør for idéer :-)

:-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. august 2003 - 11:06 #1
Det er fordi outlook kan finde på at sende som tnf. Se i denne artikel hvordan du slår det fra:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/Q241/5/38.ASP&NoWebContent=1
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. august 2003 - 11:07 #2
Det er denne tekst der viser hvordan du slår det fra:

Global Change
To turn off TNEF:
On the Tools menu, click Options, and then click the Mail Format tab.
In the Send in this message format list, select Plain Text or HTML, and then click OK.
Avatar billede bbl2061 Nybegynder
27. august 2003 - 11:19 #3
Tak for artikel, tonnybrandt. jeg accepterer, så tester jeg det lige af ved lejlighed :-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. august 2003 - 11:24 #4
Velbekomme, og takker for point.