Avatar billede tow Nybegynder
27. august 2003 - 11:40 Der er 16 kommentarer

Freelance fotograf?

Findes der en freelance fotograf herinde hører jeg gerne fra ham/hende.

Evt. nogle der kender en og kan formidle kontakt

?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. august 2003 - 11:42 #1
Hvilken opgave skal du have løst?

Der findes portræt fotografer, shot pack fotografer, film fotografer mv.
Fotografer har det med at specialisere sig.

/per
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
27. august 2003 - 11:43 #2
Din mail adr. ?
Avatar billede tow Nybegynder
27. august 2003 - 11:47 #3
hoejrup - film fotografer er lige i overkanten, men søger fotografer af enhver art.

tow@jentow.dk
Avatar billede keysersoze Guru
27. august 2003 - 11:48 #4
hvor i landet? og hvilken "specialitet" (portræt eller)?
Avatar billede tow Nybegynder
27. august 2003 - 11:49 #5
keysersoze - er fuldkomment ligegyldigt hvor i landet vedkommende befinder sig.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. august 2003 - 11:52 #6
tow> Dvs. at du kun er interesseret i at købe deres billeder.

/per
Avatar billede tow Nybegynder
27. august 2003 - 11:57 #7
hoejrup - jeg er interesseret i et samarbejde og det indebærer vel sagtens køb af billeder på et eller andet tidspunkt.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
27. august 2003 - 11:58 #8
Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg har taget ca. 10.000 billeder med digital kamera (Olympus og Nikon) gennem de sidste 4-5 år - du kan se enkelte af dem på mit site www.larsholmgaard.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. august 2003 - 12:01 #9
http://www.camillahey.dk/ er en meget god fotograf, mine bedste anbefalinger
Avatar billede tow Nybegynder
27. august 2003 - 12:06 #10
jeg lader posten være åben dagen ud. personer med url´s og mail adresser bliver kontaktet.
Avatar billede zerana Nybegynder
27. august 2003 - 12:10 #11
Hej! Jeg er også freelancer og altid klar til at gå ind i nye projekter...så skriv hvis du har brug for flere: mianielsen@hotmail.com jeg har desværre ikke en portfolio hjemmeside klar endnu, så jeg kan ikke vise nogle billeder her, men kan sagtens sende dig et par stykker hvs det er.
Avatar billede tow Nybegynder
27. august 2003 - 12:12 #12
zerana - du er selvfølgelig velkommen til at sende billeder på ovenstående adresse.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. august 2003 - 12:33 #13
Website: http://www.jensblume.dk/

Du kan prøve at kontakte Jens Blume: jensblume@get2net.dk

/per
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
27. august 2003 - 12:43 #14
Her ville nok være et godt sted at søge også: http://www.photodk.com/database/

***
Kan du uddybe hvad fotografernes opgaver består af ?

... der er ikke meget mening i at ulejlige dig (eller os selv), hvis du søger still-fotografer og man er specialist i infarød foto af butnæsede frøers paringsleg ... ;-)
Avatar billede tow Nybegynder
27. august 2003 - 13:08 #15
tony - jeg kan ikke specifikt sige hvad en opgave vil bestå af. jeg kan sige at det ikke vil blive aktuelt med film fotografer eller specialister i infarød foto af...

nærmere kan jeg næsten ikke komme det, da jeg ikke står akut og skal bruge en til en fast opgave. det skal jeg dog inden længe og det eneste jeg egentlig søger er derfor kontakt til en eller flere fotografer som hver især kan lidt forskelligt. og så er ulejligheden ved at smide et link, en mail adresse eller sende mig en mail heller ikke større;)
Avatar billede mannik Nybegynder
27. august 2003 - 15:10 #16
tommy@manniken.dk

Naturbilleder