Kan ikke få adgamg til Internettet
Hej,Jeg har en bærebar instaleret med Win xp pro,
men jeg kan ikke komme på internettet, jeg har anskaffet et
ISDN TA PC Card modem, og jeg har også prøvet med det gamle Lasat ISDN modem som virker ok på min gamle stationære computer...
Kan nogen hjælpe mig
Hilsen Lars W :0/
