Gesko office 209, få computer på nettet via den?
HejEn ven har isdn og en Gesko office 209 som styrer noget telefon, det står ikke helt klart hvad den styrer.
Men i hvert tilfælde går der et 6-polet kabel fra den gule ting over til computeren via com-porten.
Nu går han på nettet via et normalt modem som også sidder i com-port (port 1).
Så er spørgsmålet, kan han komme på nettet med isdn (mulighed for 2 linjer og bare lidt mere fart i det hele taget) eller hvad kan den Gesko ting bruges til?
Er der nogen der ved hvordan man kommer på nettet med den.
Så vidt jeg kan se er den ikke fundet af windows, der er dog fundet et opkaldskort som måske kunne være den, det er i hvert tilfælde ikke modemet.
