Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 04:40 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Testpiloter søges til Acomma.com !

vi skal have tæsket vores nye system igennem, og testet for fejl. vi skal til at markedsføre os i slutningen af året, og vil godt have en masse testbestillinger og efterflg. høre hvad i synes.

prøv at bestille her http://www.acomma.com/udvikling2/order1.asp

det ville være kanon, hvis i kunne tage fat i os via MSN support@acomma.com. De første 10 der samtidig kommer med konstruktiv kritik får et gratis dk-domæne.

- Lars-Bo, http://www.acomma.com
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. august 2003 - 06:40 #1
En pokkers flot side, der udstråler professionalisme, må jeg sige!
jeg har været det hele igennem, og kan ikke rigtig sætte fingeren på nogen fejl...
Men SKAL jeg finde et par ting, så er det f.eks lidt forkert i mine øjne at menuen har de der små +'er i siden, selv når der ikke er en undermenu - der burde kun være + i siden, når man kan åbne undermenuer. Det er tilfældet i et par af punkterne, og der skal der også være +'er.
De punkter der så ikke har en undermenu burde ha et andet tegn - f.eks et >

Og på http://www.acomma.com/udvikling2/show.asp?dk=59&MenuID=1.6.2 er der et billede hvor der er en scroll-bar - det burde ha en lidt anden farve, f.eks grå, da man ellers kan komme til at føle sig lidt dum ved at prøve at scrolle på den! Og det ønsker man jo ikke som mulig kunde..

Endelig vil jeg også lige nævne at det ikk er særlig brugervenligt for f.eks synshæmmede at i har fastlåst jeres fontstørrelse. Så har man nemlig ikke muligheden for at gøre fonten større i sin browser (vis > tekststørrelse)
En ting, som burde være tilgængelig.

Det er også MEGET kritisk at man på bestillingssiden ikke ved hvordan man skal udforme sit domæne (altså det man vil bestille) JA, det står hvordan, MEN som surfer nærlæser man ikke - man prøver først og læser bagefter!
Der burde stå www. foran feltet, så man ved at man kun behøver at skrive sit domænenavn uden http://www. osv.  Og så burde der være en dropdown efter feltet hvor man vælger om det skal være .dk .com  og så videre.

http://www.acomma.com/udvikling2/order2.asp Her bør der ikke være reklamer!! De er med til at vildlede kunden til måske at tro at han er ved at bestille det produkt som der bliver reklameret for! IKKE godt, og I risikere at kunden lukker browseren i frygt.

Når man prøver at komme videre til næste søgefelt via tabulaturtasten her:
http://www.acomma.com/udvikling2/order3.asp ryger markeringen op i adresselinien i hvert 3. forsøg (el. deromkring)

Og den sidste ting: "Hvis en printer er tilsluttet, anbefaler vi at du printer den ud." Det er at tale ned til (en pc-kompetent) kunde!! IKKE godt!

Håber I kan bruge det, og håber at jeg får det gratis .dk-domæne ;-)
Ang. det kan jeg kontaktes på admin@runehansen.dk
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
29. august 2003 - 07:31 #2
En rigtig god og semiproffesional side, men det sidste op til hel proff. side er ikke umuligt for jer at nå.

1. Lad være med at tro at jeres kunder er begyndere, de ved hvad det drejer sig om.

2. lidt andre farver, farver sælger. Tænk på hvordan en f. eks. kok sætter farverne sammen inden fadet går ind til kunden.

De ene ste reklamer I bør have er jeres egne, men afdæmpet ikke skrigende.
Den tanke boble i venstre side synes jeg er meget lidt pyntende.

De små flag er det til en oversættelse?, de virker ikke.

"Kontakt os" kunne godt direkte klikke til en mail klar til at blive skrevvet ikke blot et telefonnummer.
Jeg fandt meget hurtigt min egen hjemmeside via jeres klik videre system.

Jeres system kunne jeg godt bruge når I er færdige.

Knud@sighotel.dk
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
29. august 2003 - 07:41 #3
Synes at det ser rigtig flot ud, stilen er holdt ens hele siden igennem. Den er nem at navigere rundt på og tror alle kan finde ud af det. Man kan lynhurtigt finde det, man søger.

Det er opstillet proffesionelt og flot, hvilket giver et godt billede udadtil. Meget overskueligt. Det er svært at sætte fingeren på noget overhovedet. Synes dog at topbilledet er en anelse for stort, det fylder meget af skærmbilledet.

Og så kommer der vel, så man kan klikke på flagene i topen til venstre og dermed skifte sprog? eller hvad skal de symbolisere?

Vil give siden 10, ikk så meget at komme efter, designet passer godt til produktet. Ikke det vildeste design, men det skal det jo heller ikke være til en side som denne.
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
29. august 2003 - 09:03 #4
Jeg vil tilslutte mig de ovenstående, det ser flot ud og jeg synes at i har lavet et flot logo.
Jeg er dog enig med kommentaren vedr de små '+' ud for menu punkter som ikke har underpunkter.
Jeg har lavet en tester og jeg synes at bestillingsproceduren er god og logisk. Jeg er specielt glar for at i tør sætte to videre knapper på samme side, det synes jeg er en nyskabende måde at dele bestillingsproceduren op på.
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 09:58 #5
Hejsa, lidt forklaring skal lyde.

Logoet:
Ja, logoet er nyt da det gamle ikke duede mere mente vi. Vi har dog ikke endelig besluttet og, og valget kan også komme til at falde på et af disse:

http://www.acomma.com/team7/acomma_001.gif
http://www.acomma.com/team7/acomma_002.gif
http://www.acomma.com/team7/acomma_003.gif
http://www.acomma.com/team7/acomma_004.gif
http://www.acomma.com/team7/acomma_005.gif
http://www.acomma.com/team7/acomma_006.gif

Men igen, er vi lidt i tvivl her.

Flagene:
Flagene er pga. de oversættelser der er i tankerne, og rent faktisk er på vej.

Topbilledet:
Topbilledet kører 130 pixels i højden, og er lavet sådan, at den vælger et vilkårligt billede i en mappe, og holder den på hele brugerens session.

Skriftvalg:
Vi har valgt at låse det grundet ønsket kontrol over hjemmesiden, og vi kan godt følge indlægget mht. synshæmmede, men mener ikke det er så stort problem.

Kundelogin:
Her er I nødt til at kontakte os, så I kan få den demo. Evt. via MSN.

Knapperne:
Tja, de er jo grå, men burde vi gøre som skrevet står, og vælge nye farver og lade dem gå igen overalt. Valgte egentlig grå, for at toppen kunne peppe oplevelsen lidt op, eftersom vi har mulighed for at lægge x antal top-giffer i mappen, og der er mulighed for man ser en forskellig hver gang man logger ind.

Til sidst vil jeg nævne at nogle af de ting I ser på udvikling2 er rettet på www.acomma.com, så de sidste rettelser er sket på www, men der kan I desværre kun bestille, såfremt I ønsker at være kunde. Jeg er meget glad for den kritik/ris og ros der er kommet på kun 5 timer og tilbyder alle indvolverede på dette indlæg 10% rabat som tak for hjælpen.

- Lars-Bo, Acomma.com
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
29. august 2003 - 10:10 #6
Jeg synes det er rart se se et koncent som er så langt som I er kommet, der har været menge andre her på E, men jeg synes at jeres er det som virker mest gennemarbejdet og forhåbentligt også succesfuld.
Der er bare hård konkurrence i dette marked, så hvis I kan finde på noget nyt vil det nok kunne give jer en edge i forhold til jeres konkurrenter/kollegaer.
Jeg har dog ikke lige svar på hvad :-)
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 10:20 #7
Vi tilbyder chat support via ikonet ude til venstre, msn support så man kan se om vi er på kontoret og sidder her typisk om aftenen. Indtil videre lever vi udelukkende på et godt produkt hosted på DTU, hvor tingene bare spille max - men samtidig er vi interesseret i at give en god og kvalitativ service hver gang, men problemet er lidt, at det koster at have folk siddende, og vore kunder har slet ikke brug for det. Men vi er her - og man kan ringe døgnet runt - så vi gør da hvad vi kan.

Til alle: I kan evt. prøve at gå ind på http://www.acomma.com/udvikling2/login.asp og efterfølgende skrive acomma, 123456. Herefter er man logget ind og kan se sine domæner osv, og lige denne del er forbeholdt kunden når man måske har 3 domæner der peger forskelligt osv.

INPUT ønskes og til Flemming vil jeg spørge? Det er da nytænkning er det ikke?

- Lars-Bo
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
29. august 2003 - 10:33 #8
Jo det er da noget nyt :)
Specielt support via msn er smart, men som du selv nævner kræver det jo at der er nogle som svarer ellers er det jo ikke nyt,
'Svar-ikke' har Telia og Orange jo allerede lanceret som deres svar på kundeservice...
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
29. august 2003 - 10:59 #9
Husk på at når man skriver tekster, så bør de ikke have en linielængde der er større end ca. 70 tegn. Hvis de bliver længere tager det for lang tid at finde tilbage til start af den næste linie igen.
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 11:44 #10
> Martin synes du vi har det problem, vores tekstforfatter er ellers uddannet indenfor det område, men jeg vil da gerne have et par eksempler?
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 11:47 #11
admin@runehansen.dk - du har mange gode punkter, kan du evt. tage fat i os via msn, det er lidt nemmere og en mere direkte dialog. msn: support@acomma.com
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
29. august 2003 - 13:33 #12
prøvede lige at logge ind, jeg synes der mangler en effekt på knapperne når man trykker på dem. Eller også skal i lave en hånd når man er over dem.
Efter min mening virker det i hvert fald bedre ;o)

vist også det eneste jeg lige kan finde at kritisere *G*

Som før skrevet: Afgjort et firma, der viser professionalitet udadtil, ville nok overveje jeres service, hvis jeg lige manglede et webhotel med jeres specifikationer ;o)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. august 2003 - 15:34 #13
jeg hiver fat i jer via msn - men det blir ikke før mandag - jeg er optaget hele weekenden
Avatar billede acomma Nybegynder
05. juni 2004 - 21:26 #14
siden har ændret form, så jeg lukker nu. tak til alle for fin respons
Avatar billede aspguf Nybegynder
17. marts 2005 - 17:07 #15
Kan ikke anbefale at være hjælpe eller arbejder for acomma da de ikke betaler hvad de skylder folk..
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester