En pokkers flot side, der udstråler professionalisme, må jeg sige!
jeg har været det hele igennem, og kan ikke rigtig sætte fingeren på nogen fejl...
Men SKAL jeg finde et par ting, så er det f.eks lidt forkert i mine øjne at menuen har de der små +'er i siden, selv når der ikke er en undermenu - der burde kun være + i siden, når man kan åbne undermenuer. Det er tilfældet i et par af punkterne, og der skal der også være +'er.
De punkter der så ikke har en undermenu burde ha et andet tegn - f.eks et >
Og på
http://www.acomma.com/udvikling2/show.asp?dk=59&MenuID=1.6.2 er der et billede hvor der er en scroll-bar - det burde ha en lidt anden farve, f.eks grå, da man ellers kan komme til at føle sig lidt dum ved at prøve at scrolle på den! Og det ønsker man jo ikke som mulig kunde..
Endelig vil jeg også lige nævne at det ikk er særlig brugervenligt for f.eks synshæmmede at i har fastlåst jeres fontstørrelse. Så har man nemlig ikke muligheden for at gøre fonten større i sin browser (vis > tekststørrelse)
En ting, som burde være tilgængelig.
Det er også MEGET kritisk at man på bestillingssiden ikke ved hvordan man skal udforme sit domæne (altså det man vil bestille) JA, det står hvordan, MEN som surfer nærlæser man ikke - man prøver først og læser bagefter!
Der burde stå www. foran feltet, så man ved at man kun behøver at skrive sit domænenavn uden
http://www. osv. Og så burde der være en dropdown efter feltet hvor man vælger om det skal være .dk .com og så videre.
http://www.acomma.com/udvikling2/order2.asp Her bør der ikke være reklamer!! De er med til at vildlede kunden til måske at tro at han er ved at bestille det produkt som der bliver reklameret for! IKKE godt, og I risikere at kunden lukker browseren i frygt.
Når man prøver at komme videre til næste søgefelt via tabulaturtasten her:
http://www.acomma.com/udvikling2/order3.asp ryger markeringen op i adresselinien i hvert 3. forsøg (el. deromkring)
Og den sidste ting: "Hvis en printer er tilsluttet, anbefaler vi at du printer den ud." Det er at tale ned til (en pc-kompetent) kunde!! IKKE godt!
Håber I kan bruge det, og håber at jeg får det gratis .dk-domæne ;-)
Ang. det kan jeg kontaktes på admin@runehansen.dk