Avatar billede 1912 Nybegynder
31. august 2003 - 12:33 Der er 4 kommentarer

Problemer med trådløst tastatur og Win 2000

Jeg har trådløst tastatur og mus til Win 2000

Efter at have brug det i 3 mdr. begynde musen at virke dårlig - og jeg fik tilsendt en nye. Da jeg begyndte at bruge den virkede den fint - men tastaturen hold op med at virke !!!! ( jeg skriver på et gammelt tastatur med ledning )
Jeg prøvede at købe ( netto ) nyt ledningsfri tast. + mus. Her viser det sig at tastaturet heller ikke virker !!!!!
Avatar billede nogetfx Nybegynder
31. august 2003 - 13:20 #1
Alt det ledningsfri hvor var det sat til , USB..?

Har du opdateret driver til dit chipset..?
Avatar billede nogetfx Nybegynder
31. august 2003 - 13:24 #2
Hvis du ikke ved hvilket bundkort/chipset du har, så prøv at scanne din comp med dette:
http://www.aida32.hu/aida32.php
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2003 - 17:39 #3
Har du kontroleret/skiftet batterier?
Avatar billede 1912 Nybegynder
31. august 2003 - 21:12 #4
Ledningerne er sat i det " normale musehyl og tastaturhul ", hvorefter de samles i en reciver der skulle kommunikerer med både mus og tastatur.
Ja, batterierne fungere.
Problemet er at det har virket - og da jeg så begynder at bruge den nye mus, falder tastaturet ud !!!! - lugter det ikke af indstilling / drivere ?????