Avatar billede badper Nybegynder
31. august 2003 - 14:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør jeg

Jeg kan ikke få fobindelse til min AP fra computerne efter at have fuldt fovirings bogen HJÆLP.


sry jeg har kun 110 point
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2003 - 14:42 #1
Vi kan jo ikke læse dine tanker.

Hvilket styresystem anvender du?
Hvilken type internetforbindelse har du? ISDN/ADSL/Fastnet
Hvilken udbyder har du?

/per
Avatar billede kenp Novice
31. august 2003 - 14:43 #2
http://www.eksperten.dk/spm/394404

Det må være dette han hentyder til!
Avatar billede c-holst Novice
31. august 2003 - 14:46 #3
110 point er også mere en nok til et almindeligt spørgsmål.

læs evt her
http://ebruger.dk/faq/

og du vil spare på pointene fremover

/carsten
Avatar billede kenp Novice
31. august 2003 - 14:46 #4
og jeg ved ikek helt om det var for at jeg skulle have de point jeg ikke fik i det andet! men hvis ja så ligger jeg et svar! (ellers trykker du på afvis knappen nederst)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. august 2003 - 15:34 #5
Der er jo ikke kommet noget fornuftigt svar i http://www.eksperten.dk/spm/394404, så
det skal der ikke gives point for.

7per
Avatar billede badper Nybegynder
01. september 2003 - 20:53 #6
Jeg snyd ham for et godt svar for et andet spørgsmål
Avatar billede badper Nybegynder
01. september 2003 - 20:55 #7
Jeg bruger win xp
Adsl hos tdc
Er det ikke alle sendere og modtager der kan bruges vis man har kabeltv modem
Avatar billede renehaas Nybegynder
05. januar 2004 - 21:21 #8
hej bad per vil du skrive til mig På renhaa@hotmail.com venlig hilsen renehaas.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester