Hvordan sætter jeg et limit på min bandwith
Jeg sidder på en 4mb linie jeg deler med et par andre mennesker gennem en server jeg desværre ej har kontrol over :(Problemet ligger i at jeg bruger et program der hedder bit-torrent til at dele resourcer i et projekt jeg er i gang med sammen med en gruppe kollegaer. Vi bruger det fordi det er smart, let og effektivt udnytter alles forbindelse. Mit problem er at jeg kvæler forbindelsen for de andre brugere af den linie jeg er på så jeg ville kort og godt spørge om der er nogle indstillinger i windows XP eller en elleranden applikation man kan få fat i som man kan bruge til at bestemme hvor hurtigt et givent program må down og up loade sådan at jeg kan sige til bit-torrent at det kun f.eks. må bruge 300 kbps ned og 100 op
Mit system:
Mobo: Gigabyte GA7-VAXP
cpu: athlon XP 1700+
Ram 1GB DDR 266
GFX: Gigabyte radeon 9700 pro
OS: Windows XP professional
Håber nogen kan hjælpe
