Avatar billede haute Nybegynder
02. september 2003 - 19:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg downloade et musikprogram gratis?

Ja, som overskriften siger, så søger jeg et musikprogram, som er gratis...

Jeg forventer ikke, at det skal være ligesom f.eks. Reason eller noget i den stil, men det skal da helst kunne bare lidt. Bare man kan kreere lidt selv, så er jeg tilfreds. Hvis du kan finde det jeg søger, ja, så er du en knag ;]
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. september 2003 - 20:01 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. september 2003 - 20:05 #2
Hvis du vil have et lille kvalitetsprogram til pengene -> http://www.muzys.com/

/per
Avatar billede haute Nybegynder
02. september 2003 - 21:06 #3
SÅ meget tak!!! Der er jo masser jeg kan bruge der.. 1000 tak.. Men jeg venter lige og ser, om der kommer flere svar :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. september 2003 - 22:32 #4
Velbekomme! :-)

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. september 2003 - 13:34 #5
Kunne du bruge mine links?

/per
Avatar billede Sjildur Nybegynder
24. januar 2013 - 18:20 #6
Det kunne jeg mange tak!!

/Oliver