Internet virker ikke?
Hej!Efter jeg var så uheldig at rende ind i problemer med den Hotfix microsoft sendte ud har mit internet ikke virket.
Jeg har fået min computer til at køre på normal hastighed, men internettet virker bare ikke mere?
Det er kun min comp.
Min fars bærbare vil godt virke?
Jeg bruger XP.
Jeg har tjekket min "Error Log" somdet vist hedder. Der står der:
The IP address lease 10.0.0.2 for the Network Card with network address 00079508958C has been denied by the DHCP server 10.0.0.1 (The DHCP Server sent a DHCPNACK message).
Nogen der haren ide om hvad jeg skal gøre?
