Opkald via modem fra japan er umuligt
Vi har sælgere der rejser rundt i hele verden, og de kan fint få forbindelse de fleste steder.Vi bruger Ipass. Japan er dog lukket land, og det forstår jeg ikke rigtigt er der nogen der har erfaring med dette...? Ipas har numre og aftaler i Japan.
