Avatar billede _lonny Nybegynder
03. september 2003 - 19:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Skærmen slukker

Jeg forsøger at spille Civ3, men når jeg starter spillet, så slukker skærmen.

Jeg har et video kort der hedder: GeForce2 MX/MX-400 fra NVidia.

Min skærm er en No Name skærm.

Er der nogen der ved hvorfor skærmen slukker?

På forhånd tak

Lonny
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2003 - 19:44 #1
den opløsning du har sat spillet til at køre med understøttes ikke af din skærm
Avatar billede _lonny Nybegynder
03. september 2003 - 20:00 #2
Jamen jeg har jo ikke sat spillet til nogen opsætning, da jeg jo aldrig har fået lov til at starte det?
Avatar billede ird Praktikant
03. september 2003 - 20:02 #3
Hvilken opløsning har du nu??

Prøv at sætte den ned
Avatar billede _lonny Nybegynder
03. september 2003 - 20:06 #4
Jeg har en skærmopløsning på 1024x768 og det også hvad der står den skal være i manualen til Civ3
Avatar billede ird Praktikant
03. september 2003 - 20:08 #5
prøv at sætte den ned inden du joiner spillet, eller hent evt en ny driver til kortet
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
03. september 2003 - 20:11 #6
Der er måske noget galt med din version af spillet. Prøv at kigge på fabrikantens hjemmeside, eller andre steder på nettet for at se om du skal downloade en patch eller noget andet.
Avatar billede _lonny Nybegynder
03. september 2003 - 20:14 #7
Jeg har forsøgt at sætte skærmopløsningen til det laveste, men skærmen slukker stadig...

Jeg vil forsøge at se om jeg kan finde en patch

Hvis der er flere gode forslag er de velkomne :-)
Avatar billede ird Praktikant
06. september 2003 - 07:54 #8
Hm dit kort kunne jo være færdig :-)
Avatar billede ird Praktikant
06. september 2003 - 08:14 #9
forkert driver evt!

Du kunne prøve at fjerne alt det der er til kortet og så genstarte din pc
Avatar billede _lonny Nybegynder
06. september 2003 - 14:42 #10
Jeg har været inde og hente den seneste driver til skærmkortet og indlæst den oven i XP's driver til skærmkortet.
Burde jeg have indlæst den på en anden måde?

Det skal nævnes at jeg ikke har haft dette problem med andre spil (f.eks. Rise of Nations)
Avatar billede _lonny Nybegynder
08. september 2003 - 12:36 #11
Jeg har nu selv fundet løsningen - En ny skærm

Skærmens opdateringshastighed var åbenbart ikke stor nok til spillet
Avatar billede ird Praktikant
08. september 2003 - 12:40 #12
:-)