Vi bliver smidt af
HejVi har installeret 2 computere som kører med samme opkobling gennem et motorola broadband surfboad, og det kører også godt. Men nogle gange bliver den ene af os smidt af internettet uden grund. Der sker ingen ændring på computeren, altså vi åbner ikke noget nyt eller noget, vi bliver bare smidt af. Og det sker for begge computere, bare ikke på samme tid.
Det hjælper nogle gange at frakoble modemet og sætte det til igen, men det er besværligt og kun nogle gange er det effektivt.
Hvad sker der og hvad kan vi gøre?
Tak
