Avatar billede tcnunan Nybegynder
09. september 2003 - 09:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

blokering af vedhæftede filer i Outlook 2002?

Kære eksperter
Min Outlook 2002 blokerer automatisk for visse filtyper - f.eks. den acess database min chef lige har sendt mig! Det gør faktisk at jeg er ked af at bruge denne nye software. Jeg har prøvet at ændre sikkerhedsindstillinger, læst hjælp og spurgt nogle kollegaer (som tror de kan løse det)men ak.. visse filtyper .mdb og helt absurd når nogen sender mig en hjemmeside som attachment med send hjemmeside - så kan jeg ikke få adgang til den! Jeg modtager gerne hjælp fra nogen der kender MS Office Outlook 2002

MVH

Chris
Avatar billede mousekeeperx Nybegynder
09. september 2003 - 09:52 #1
KørRegedit, og find denne key:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security

Tilføj en string value med navnet Level1Remove

Værdien skal sættes til en semikolon sepereret liste med extensions som du vil tillade
fx.:
mdb;url

mvh M
Avatar billede m_skau Nybegynder
09. september 2003 - 09:52 #2
Avatar billede hcma Novice
09. september 2003 - 10:08 #3
http://www.riversen.dk/?id=tips#outlook

der står en komplet vejledning.