Avatar billede narkona Praktikant
09. september 2003 - 15:36 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Program til måling af trafik

jeg søger et program som kan overvåge min trafik på internettet, dvs download & upload.

jeg skal f.eks kunne starte den mandag morgen og så mandag eftermiddag kunne se hvormeget der er blevet hentet og sendt.

hvad er der af muligheder!!!
Avatar billede crax Nybegynder
09. september 2003 - 15:48 #1
På linux kan du bruge IPTraf... det tæller totalt sammen hvad der er registreret på netværket, men kan svjv også sættes til at begrænse sig til specielle pakker / netkort...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. september 2003 - 15:52 #2
Avatar billede hardon Nybegynder
09. september 2003 - 16:12 #3
http://www.dumeter.com/

er den jeg selv bruger og jeg har målt siden engang i marts uden probs

DU Meter is an award winning utility from Hagel Technologies which provides an accurate account of the data which is flowing through your computer's network connection at any given moment.
Avatar billede kenp Novice
09. september 2003 - 16:21 #4
www.winbar.nl så kan du også se lidt andre oplysninger så som ledig ram, harddisk mv.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. september 2003 - 16:25 #5
Også et godt program, bruger det selv:
http://www.analogx.com/contents/download/network/nsl.htm
Avatar billede narkona Praktikant
09. september 2003 - 16:49 #6
kan de programmer også lave en historik??

dvs jeg kan se hvor meget trafik der har været totalt i den forgangne måned?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. september 2003 - 16:54 #7
narkona >> I Netstat kan du se hvor meget du indtil nu har hentet/uploaded i f.eks. september måned og hvad du hentede/uploaded i sidste måned (august)
Avatar billede hardon Nybegynder
09. september 2003 - 16:58 #8
med DUmeter kan du se dag, uge, måned og årligt up og download forbrug
Avatar billede narkona Praktikant
09. september 2003 - 16:58 #9
jeg henter dem lige og installerer dem, så ser jeg på det

hvis nu min pc cracher, forsvinder de statestikker så`? eller tager programmerne backup? hvis ja hvor ofte?
Avatar billede hardon Nybegynder
10. september 2003 - 18:50 #10
DUmeter laver en log-fil som er .doc format hvilket betyder den er gemt ligegyldigt hvad der sker
Avatar billede narkona Praktikant
10. september 2003 - 19:40 #11
jeg har nu prøvet programmerne og er egentligt ret skuffet. de er "uoverskuelige" og det som de måler passer ikke overens med det som resten af windows måler. men i skal da have point for jeres hjælp
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
10. september 2003 - 19:43 #12
Tror ikke du skal regne særlig meget med hvilken hastighed windows skriver, så tro hellere på måleprogrammerne.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester