Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
13. september 2003 - 15:56 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til chat!

Nu har jeg siddet og knoklet med en chat i lang og er vistnok nået til det sidste. Den side hvor alle skrevne beskeder bliver vist.
Det er i PHP/MySQL og lidt andet!

Er der nogen der gider kigge på den sidste side, chat.php og evt. redigere den så den virker med resten af siden!

Brugerene ligger i en DB hvor der er username, online_chat og så kan man lure hvordan det fungerer i kildekoden!

Grunden til jeg skriver dette spm er fordi jeg er gået død og orker ikke lige pt. at kode videre!
Så hvis der er nogen der vil hjælpe til med den sidste side så får både jeg og vedkommende en go chat!

Med Server-push tek.!
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
13. september 2003 - 15:58 #1
Kom med nogle mails til dem der er interesseret i kildekoden, så sender jeg filen og til sidst når den er færdig lægger jeg link ud!
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
13. september 2003 - 16:00 #2
Jeg orker ikke lige at yde så meget support elelr noget andet lige pt. Så det bliver op til den enkelte at lure ideen bag osv...

På den side chat.php som mangler er der en masse ting som ikke helt passer sammen med resten, sådan noget som smiley's osv.
Dette vil jeg gerne have slettet så det der er kun er det der benyttes!
Det er fordi jeg har lavet sådan de enkelte sider lidt af gangen og sådan...
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
13. september 2003 - 17:23 #3
Slet ingen der er interesseret???
Det er en chat med server-push teknologi!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
13. september 2003 - 17:37 #4
Det er altså ikke fordi I skal lave en chat. Jeg har lavet det hele pånær én side!
Kan bare ikke overskue at kode den sammen nu!
Avatar billede TRoXa Novice
13. september 2003 - 17:48 #5
troxa@troxa.dk kan dog ikke love hvornår jeg lige får tid til det, da jeg har nogle andre projekter også.
Avatar billede eagleeye Praktikant
17. september 2003 - 11:23 #6
wampiro-uha, brevkasserne >> Det er kun tilladt at havde en bruger profil. I bedes kommen med en forklaring på hvordan jeres brugernavne hænger sammen. Eftersom det er wampiro-uha som stille spørgsmålet og brevkasserne som kommentere på hvordan status er.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
17. september 2003 - 19:02 #7
Hvordan lukker jeg den ene konto da?
Da denne konto er en meget gammel konto! Jeg vil da gerne lukke den ene, ved bare ikke hvordan man gør!
Avatar billede eagleeye Praktikant
17. september 2003 - 19:17 #8
Tryk på menuen "Konto"
vælg Konto
Tryk på linket "Luk konto"
Sæt kryds i checkboxen "Jeg ønsker ikke længere at kunne bruge min konto på Eksperten"
Tryk på udfør.

Så er kontoen lukket :)

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede TRoXa Novice
17. september 2003 - 19:21 #9
Julen nærmer sig :)
Avatar billede TRoXa Novice
17. september 2003 - 19:21 #10
okay det gav ik nogen mening =/
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
18. september 2003 - 22:29 #11
Ok, det gør jeg.!

:-D

Takker!!!
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
18. september 2003 - 22:29 #12
Og undskyld at jeg havde to brugere :-D
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
20. september 2003 - 13:57 #13
!!! Lukker spm'et !!!
Har stået for stille!